ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την ναυλομεσιτική Advanced Shipping & Trading, πρόκειται για το suezmax Eurovoyager, χωρητικότητας 159,342 dwt, κατασκευής 2005, το οποίο πουλήθηκε σε αγοραστές από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έναντι 37,5 εκατ. δολαρίων.
Η ναυτιλιακή είχε εξαγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο το 2018 από την ισπανική Cespa, στο πλαίσιο των κινήσεων διεύρυνσης του στόλου της εκείνη την περίοδο.
Το τάνκερ, με την τότε ονομασία Toledo Spirit είχε καταλήξει στον στόλο της Eurotankers, στην τιμή των 19 εκατ. δολαρίων.
Mάλιστα η Eurotankers είχε αποκτήσει την ίδια χρονική περίοδο και δύο ακόμη παρόμοια πλοία.
Το χωρητικότητας 159,000-dwt πλοίο United Leadership (κατασκευής 2005) έναντι 18,2 εκατ. δολαρίων, το οποίο μετονομάστηκε σε Euroleader και το χωρητικότητας 150,000-dwt Teide Spirit, κατασκευής 2004, το οποίο μετονομάστηκε σε Eurodignity.
Τα δύο τελευταία περιλαμβάνονται ακόμη στο στόλο της ναυτιλιακής.
Η Eurotankers, με έδρα τον Πειραιά, ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 1990 και δραστηριοποιείται στη διαχείριση και εκμετάλλευση δεξαμενόπλοιων & πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου.
Τα υπό διαχείριση τάνκερ της εταιρείας είναι διαφόρων κατηγοριών, από panamax έως suezmax και μεταφέρουν αργό πετρέλαιο και προϊόντα πετρελαίου.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, ο στόλος του κ. Γκότση αποτελείται από 13 πλοία, εκ των οποίων τα τρία είναι bulkers και τα υπόλοιπα τάνκερ.
Διαβάστε ακόμη:
Λου Κολλάκης: Η Chartworld πούλησε τάνκερ σε διπλάσια τιμή από αυτήν που το αγόρασε
Αγγελική Φράγκου: Ο Βασίλης Μουγής στο ΔΣ της Navios Partners
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κωστής Χατζηδάκης στο My Story: Η ΝΔ δεν θα ναυαγήσει για τις διαφορετικές απόψεις Σαμαρά
- Λίβανος: Νέα ισραηλινά πλήγματα εναντίον νότιου προαστίου της Βηρυτού
- Χρηματιστήριο: Όλες οι μετοχές στο κόκκινο, δεν κερδίζει κανείς το τελευταίο 6μηνο
- Πολυτεχνείο: Μέτρα για την ασφάλεια των εορτασμών της 51ης επετείου – Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις