Η Euroseas Ltd. του Αριστείδη Πίττα, γνωστοποίησε μια νέα σύμβαση χρονοναύλωσης για το πλοίο της M/V Joanna, κατασκευασμένο το 1999 με χωρητικότητα 1732 teu, για ελάχιστη περίοδο 23 μηνών έως μέγιστη περίοδο 25 μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με μέση ακαθάριστη ημερήσια τιμή 16.500 δολάρια.

Η ναύλωση για το M/V Joanna θα ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δεξαμενισμού του, που αναμένεται περί τα τέλη Οκτωβρίου 2024.

1

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι στις 24 Ιουνίου 2024, παρέλαβε το M/V Stephania K, το δεύτερο νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 teu, από το Hyundai Mipo Dockyard στη Νότια Κορέα.

Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Tier III και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης AMP. Μετά την παράδοσή του, το M/V Stephania K, ξεκίνησε ναύλωση 23 έως 25 μηνών με τιμή 22.000 δολάρια την ημέρα.

Επιπλέον, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι το M/V EM Astoria, ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.788 teu, που κατασκευάστηκε το 2004, παραδόθηκε με επιτυχία στους νέους ιδιοκτήτες του στις 26 Ιουνίου 2024.

Όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, το πλοίο πωλήθηκε για περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια, με αποτέλεσμα να κατοχυρωθεί κέρδος άνω των 5,5 εκατομμυρίων δολαρίων ή περίπου 0,80 δολαρίων ανά μετοχή και συνεισφορά στα συνολικά κέρδη της εταιρείας περίπου 42,8 εκατομμυρίων δολαρίων από την απόκτησή του το 2017.

Τέλος, η εταιρεία ανακοίνωσε την έκδοση της Περιβαλλοντικής, Κοινωνικής και Διακυβέρνησης Έκθεσής της για το 2023 (η «Έκθεση ESG»), η οποία παρέχει μια επισκόπηση των προτεραιοτήτων, των στόχων και των πρακτικών της εταιρείας.

Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Είμαστε χαρούμενοι που εξασφαλίσαμε μια διετή ναύλωση για το πλοίο M/V Joanna με μια κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών, με έσοδο 16.500 δολαρίων την ημέρα.

Η τρέχουσα ισχύς της αγοράς μας επέτρεψε να παρατείνουμε τη διάρκεια ζωής του πλοίου παρακολουθώντας το πλοίο στην πέμπτη ειδική επιθεώρηση, με αποτέλεσμα υψηλότερα συνολικά κέρδη για τους μετόχους μας κατά τη διάρκεια της νέας ναύλωσης.

Αυτή η ναύλωση αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 6,4 εκατομμύρια EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο και να αυξήσει την υπόλοιπη κάλυψη ναύλωσης του 2024 στο 92%. Αυξάνει επίσης την κάλυψή μας ναύλωσης για το 2025 σε περίπου 40%.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε το M/V Stephania K στον στόλο μας. Το σκάφος είναι το έκτο σε μια σειρά από εννέα και το δεύτερο από τις τρεις μας μονάδες 1.800 teu, όλα σύγχρονα σκάφη οικολογικής σχεδίασης με οικονομία καυσίμου με κινητήρες Tier III. Η τρέχουσα ναύλωση του πλοίου αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 11 εκατομμύρια δολάρια σε EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο».

Τέλος, είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω τη δημοσίευση της έκθεσής μας ESG για το 2023. Η έκθεση περιγράφει λεπτομερώς τη στρατηγική, τις δεσμεύσεις και την πρόοδό μας για το ESG μέχρι σήμερα. Παραμένουμε δεσμευμένοι στην προώθηση της βιωσιμότητας στον ναυτιλιακό τομέα, να συνεχίσουμε να ακολουθούμε υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές και να συμβάλλουμε σε ένα πιο βιώσιμο και ανθεκτικό μέλλον για όλους».

Διαβάστε επίσης:

Λιμάνι Σκοπέλου: Να αποφευχθούν οι κίνδυνοι για ναυτικό ατύχημα

Βασίλης Κορκίδης: Σε νέα εποχή τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Δέκα νεότευκτα ακτοπλοϊκά πλοία θα ναυπηγήσει η Attica Group μέχρι το 2029 αξίας 1,2 εκατ. δολαρίων