ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Euroseas Ltd του Αριστείδη Πίττα γνωστοποίησε ότι υπέγραψε διετές συμβόλαιο ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς κοντέινερ 2.800 teu, M/V Leonidas Z.
Η ελάχιστη περίοδος ναύλωσης είναι 23 έως 25 μηνών με ακαθάριστη ημερήσια τιμή 20.000 δολάρια.
Η ναύλωση θα ξεκινήσει με την παράδοση του πλοίου από το ναυπηγείο που αναμένεται περί τα τέλη Απριλίου ή αρχές Μαΐου 2024.
Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas σχολίασε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι έχουμε ναυλώσει το νεότευκτο πλοίο μας, το τέταρτο στη σειρά των εννέα πλοίων σε επίπεδο 20.000 δολάρια την ημέρα, εκμεταλλευόμενοι την πρόσφατη ισχύ της αγοράς τόσο με όρους επιπέδου ναύλωσης και διάρκειας ναύλωσης.
Αυτή η σύμβαση αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 9 εκατομμύρια δολάρια για την ελάχιστη συμβατική περίοδο και αυξάνει την κάλυψη ναύλωσης των πλοίων το 2024 σε περίπου 74%.
Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε να αξιοποιούμε την τρέχουσα ισχύ της αγοράς ναυλώσεων μέσα στο επόμενο τρίμηνο για τα τρία πλοία μας 1.800 teu που παραλάβαμε στη διάρκεια αυτής της περιόδου».
Η εταιρεία διαχειρίζεται 20 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 777.749 dwt μεταφορικής ικανότητας 61.661 teu.Επίσης ναυπηγεί 6 πλοία, 178.497 dwt, μεταφορικής ικανότητας 13.800 teu.
Διαβάστε επίσης:
Αριστείδης Αλαφούζος: Ρεκόρ κερδών και εσόδων για την Okeanis Eco Tankers το 2023
ΟΛΠ: Επιτυχής ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού έργου CIPORT στις Βρυξέλλες
Θεόδωρος Κόντες: Προτάσεις για κυβερνητικές παρεμβάσεις στον τομέα της κρουαζιέρας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΚΕΠΕΑ/ΓΣΕΕ: Διευκρινίσεις για τον τρόπο αμοιβής των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα στις αργίες της εορταστικής περιόδου
- Τσουκαλάς σε Μαρινάκη για εποχικούς πυροσβέστες: Γιατί η κυβέρνηση αρνείται κάθε πρωτοβουλία που στηρίζει την κοινωνία;
- Πλήγμα κατά της τηλεοπτικής πειρατείας στην Ελλάδα
- Ζελένσκι: Δεν αρκούν οι ευρωπαϊκές εγγυήσεις ασφάλειας – Αληθινή εγγύηση είναι το ΝΑΤΟ