ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία γνωστοποίησε ότι και οι τρεις συμφωνίες είναι για έως και τρία χρόνια με ναύλο 32.000 δολάρια την ημέρα με σταθερή περίοδο 34 μηνών.
Η Euroseas του Αριστείδη Πίττα, η οποία διαθέτει στόλο 25 πλοίων, παρέλαβε το πλοίο Tender Soul που κατασκευάστηκε το 2024. Το πλοίο, που παραδόθηκε νωρίτερα από το προβλεπόμενο χρόνο, βρίσκεται επί του παρόντος σε άλλη ναύλωση κερδίζοντας 17.000 δολάρια την ημέρα.
Τα άλλα δύο νεότευκτα πλοία, το Dear Panel και το Symeon P, βρίσκονται υπό κατασκευή και πρόκειται να ξεκινήσουν τη ναύλωση τους με άγνωστο ναυλωτή κατά την παράδοση την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου 2025.
«Αυτή η en-bloc συμφωνία υπογραμμίζει το διαρκές ενδιαφέρον και την ανάγκη των ναυλωτών να επενδύσουν σε πλοία υψηλών προδιαγραφών, φιλικά προς το περιβάλλον.
Η τριετής διάρκεια υπογραμμίζει επίσης τη μακροπρόθεσμη άποψή τους για την ανθεκτικότητα της αγοράς, ειδικά του τμήματος τροφοδοτικών εμπορευματοκιβωτίων, και το γεγονός ότι τέτοια οικολογικά πλοία θα είναι ιδιαίτερα σημαντικά στο μέλλον καθώς θα ακολουθούν ολοένα και πιο αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς», επισήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας.
Πρόσθεσε επίσης ότι τα συμβόλαια θα αποφέρουν τουλάχιστον 79 εκατομμύρια δολάρια EBITDA και θα ενισχύσουν την κάλυψη ναύλωσης της εταιρείας το 2025 σε περίπου 63% και στο 31% για το 2026.
Διαβάστε επίσης:
ΚΕΦΙΜ: Στα ύψη οι φόροι κατανάλωσης – Η Ελλάδα στην 27η θέση στις 38 χώρες του ΟΟΣΑ