ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το νεότευκτο πλοίο είναι το πέμπτο σε μια σειρά από εννέα πλοίων και το πρώτο από τα τρία νεότευκτα, μεταφορικής χωρητικότητας 1.800 teu της Euroseas.
Το πλοίο ναυλώθηκε με ημερήσια τιμή 13.000 δολαρίων και θα συνεισφέρει περίπου 2,7 εκατομμύρια δολάρια σε EBITDA κατά τη διάρκεια της ελάχιστης συμβατικής περιόδου αυξάνοντας την κάλυψη ναύλωσης της Euroseas το 2024 σε πάνω από 85%.
Η νέα ναύλωση θα ξεκινήσει με την παράδοση του πλοίου από το ναυπηγείο που αναμένεται γύρω στα μέσα Μαΐου 2024.
Η χρηματοδότηση του πλοίου εξασφαλίστηκε με συνδυασμό ιδίων κεφαλαίων και δάνειο 22,5 εκατομμυρίων δολαρίων που χορηγήθηκε από Τράπεζα της Φουτζέιρα.
Η ίδια χρηματοδότηση εξασφαλίζεται και για το αδελφό πλοίο Stefania K, που αναμένεται να παραδοθεί στα μέσα Ιουνίου.
Διαβάστε επίσης:
Genco Shipping: Χάνει έδαφος ο Οικονόμου – Ισχυρά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας
Αλεξανδράτος: Να αναδείξουμε στους νέους τις πολλαπλές ευκαιρίες που έχουν στη ναυτιλία
Neptune Maritime Leasing: Η πλατφόρμα ναυτιλιακής χρηματοδότησης επεκτείνεται στην Ασία