ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το συμβόλαιο χρονοναύλωσης υπογράφηκε για το νεότευκτο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων Monica, μεταφορικής δυνατότητας 1.800 teu που βρίσκεται υπό κατασκευή, για ελάχιστη περίοδο 10 έως μέγιστο διάστημα 12 μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή.
Το σκάφος θα ναυλωθεί με ημερήσια τιμή 16.000 δολάρια. Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο Nasdaq αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα ότι η νέα ναύλωση θα ξεκινήσει με την παράδοση του πλοίου από το ναυπηγείο, η οποία αναμένεται γύρω στα μέσα Μαΐου 2024.
Η εξαγορά χρηματοδοτήθηκε με συνδυασμό ιδίων κεφαλαίων και δάνειο 22,5 εκατομμυρίων δολαρίων που χορηγήθηκε από την Εθνική Τράπεζα της Φουτζέιρα.
Η ίδια χρηματοδότηση εξασφαλίζεται και για το αδελφό πλοίο Stefania K , το οποίο αναμένεται να παραδοθεί στα μέσα Ιουνίου.
Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ναυλώσαμε το επερχόμενο νεότευκτο πλοίο μας, το πέμπτο στη σειρά των εννέα και το πρώτο από τα τρία, μεταφορικής ικανότητας 1.800 teu, με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τακτικών γραμμών , σε επίπεδο κερδοφόρου ναύλου 16.000 δολάρια την ημέρα.
Αυτή η συμφωνία αναμένεται να συνεισφέρει περίπου 2,7 εκατομμύρια δολάρια σε EBITDA για την ελάχιστη συμβατική περίοδο. αυξάνει την κάλυψη ναύλωσης του 2024 σε πάνω από 85%.
Είμαστε επίσης στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε μια συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα της Fujairah, ως μέρος της στρατηγικής μας για τη διαφοροποίηση των πηγών χρηματοδότησης του χρέους μας και την επέκταση των σχέσεών μας με τους δανειστές εμπορικής ναυτιλίας σε όλο τον κόσμο. και, τέλος, είμαστε ευγνώμονες για τις συμβουλές που λάβαμε από την Alantra DIFC για τη διευθέτηση αυτής της χρηματοδότησης.
Ο Bilal Hasan Ashraf, επικεφαλής της εταιρείας, Fujairah – National Bank of Fujairah PJSC, τόνισε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που υποστηρίζουμε τη ναύλωση νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Euroseas μέσω του δανείου μας που συνδέεται με τη βιωσιμότητα.
Αυτή η καινοτόμος συνεργασία όχι μόνο καταδεικνύει τη δέσμευσή μας να προωθήσουμε βιώσιμες πρακτικές στη ναυτιλιακή βιομηχανία, αλλά δείχνει επίσης την αφοσίωσή μας να υποστηρίζουμε επιχειρήσεις που δίνουν προτεραιότητα στην περιβαλλοντική διαχείριση.
Επενδύοντας σε καθαρότερα και πιο αποτελεσματικά πλοία, είμαστε υπερήφανοι που συμβάλλουμε σε ένα πιο πράσινο μέλλον για τη ναυτιλιακή βιομηχανία και τον πλανήτη συνολικά.
Ο Νικόλαος Πετρακάκος, συνεργάτης & MD στο Alantra DIFC, επεσήμανε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμβουλέψουμε την Euroseas σε αυτή τη χρηματοδοτική διευκόλυνση ορόσημο που συνδέεται με τη βιωσιμότητα με την Εθνική Τράπεζα της Fujairah, για δύο υπερσύγχρονα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MV Monica και MV Stephania K.
Η ναυτιλιακή ομάδα μας προσπαθεί να προσφέρει καινοτόμες λύσεις στους πελάτες μας και αυτή η συναλλαγή αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας, φέρνοντας σε επαφή έναν εξέχοντα Έλληνα ιδιοκτήτη και την πιο εξελιγμένη ναυτιλιακή τράπεζα με έδρα τα ΗΑΕ.
Η εταιρεία του Αριστείδη Πίττα, μετά την παράδοση του πλοίου Monica , θα έχει στόλο 22 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 15 τροφοδοτικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 7 ενδιάμεσων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 66.261 teu.
Μετά την παράδοση των τεσσάρων νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που απομένουν το 2024, ο στόλος της Euroseas θα αποτελείται από 26 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 75.461 teu.
Διαβάστε επίσης
Aegean Shipping (Γιώργος Μελισσανίδης): Παρήγγειλε άλλα δύο δεξαμενόπλοιο σε ναυπηγείο της Cosco
Dynacom (Γιώργος Προκοπίου): Πούλησε το “Δημήτριος” με 47,5 εκατ. δολάρια
Βομβαρδισμοί και μάχες σ’ όλη τη Λωρίδα της Γάζας – Mαζική έξοδος από τη Ράφα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»