Η Euroseas, του Αριστείδη Πίττα, γνωστοποίησε σήμερα ότι εξασφάλισε μια νέα ναύλωση για το παλαιότερο και μικρότερο πλοίο της, μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της, το M/V Aegean Express.
Η ναύλωση του M/V Aegean Express επετεύχθη σε άμεση συνέχιση της υφιστάμενης για ελάχιστη περίοδο δέκα μηνών, με δυνατότητα επέκτασης μέχρι δώδεκα μήνες με ναύλο 16.700 δολάρια ημερησίως.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης την πρόθεσή της να διασπάσει τα τρία παλαιότερα πλοία της εταιρείας, τα M/V Aegean Express, M/V Diamantis P και M/V Joanna, σε μια ξεχωριστή εταιρεία, την Euroholdings Ltd, η οποία έχει υποβάλει αίτηση για εισαγωγή στο NASDAQ Capital Market.
Η Euroseas θα εισφέρει τρία πλοία στην Euroholdings, με αντάλλαγμα το 100% των μετοχών της Euroholdings, τα οποία στη συνέχεια θα διανείμει στους μετόχους της.
Η εταιρεία έχει προγραμματίσει μια τηλεδιάσκεψη για να συζητήσει για το spin-off στις 7 Ιανουαρίου 2025, στις 9:00 π.μ. EST.
Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επέκταση της ναύλωσης της Aegean Express και το σχέδιό μας να αποδεσμεύσουμε τα τρία παλαιότερα πλοία μας σε μια ξεχωριστή εταιρεία, την Euroholdings Ltd., η οποία έχει υποβάλει αίτηση για εισαγωγή στο NASDAQ. Η απόσχιση των τριών παλαιότερων πλοίων μας σε ξεχωριστή οντότητα και η διανομή όλων των μετοχών στους κοινούς μετόχους μας, μας δίνει τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσουμε την αξία των παλαιότερων πλοίων του στόλου μας και τις αποδόσεις των μετόχων δημιουργώντας μια νέα πλατφόρμα για την αποτύπωση νέων ευκαιριών ακολουθώντας μια διαφορετική στρατηγική από την Euroseas.
Οι μετοχές της Euroholdings, θα αντιπροσωπεύουν μόνο το 5% περίπου της εκτίμησης της της Euroseas, επομένως η απόσχιση δεν αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση στην Euroseas και τη συνολική στρατηγική της. Στην Euroseas, σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες ανάπτυξης καθώς ενδέχεται να παρουσιαστούν, ενώ συνεχίζουμε τις υψηλές τριμηνιαίες διανομές μερισμάτων με βάση την ισχυρή κεφαλαιακή μας δομή και την προθεσμιακή κάλυψη ναύλωσης. Επιπλέον, η Euroseas σκοπεύει να συνεχίσει με τη δεδηλωμένη στρατηγική της για τον εκσυγχρονισμό του στόλου της, όπως έχουμε αποδείξει τα τελευταία δύο χρόνια, παραγγέλνοντας 11 νεότευκτα πλοία, επτά από τα οποία έχουν παραδοθεί το 2023 και το 2024, δύο είναι προγραμματισμένα για παράδοση στις αρχές του Ιανουαρίου 2025 και τα υπόλοιπα δύο το 2027.
Οι αυξημένοι κίνδυνοι αγοράς και λειτουργίας που σχετίζονται με παλαιότερα πλοία μετριάζονται από το γεγονός ότι τα τρία πρώτα πλοία της Euroholdings δεν είναι επί του παρόντος ακινητοποιημένα, τα δύο από τα τρία βρίσκονται σε χρονοναύλωση παρέχοντας μεσοπρόθεσμη προβολή των κερδών και όλα τα πλοία θα συνεχίσουν να διαχειρίζονται από την θυγατρική, Eurobulk Ltd., η οποία έχει αποδεδειγμένο ιστορικό χειρισμού παλαιότερων πλοίων”.
Διαβάστε επίσης
Οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 613 πλοία – Προτίμηση στα τάνκερ που κατασκευάζουν 303
Αριστείδης Πίττας: Η EuroDry ενισχύει τον στόλο της με δύο σύγχρονα ultramax
Euroseas (Αριστείδης Πίττας): Κέρδη και παραγγελία ναυπήγησης δύο πλοίων κοντέινερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σολτς για Κώστα Σημίτη: «Σπουδαίος Ευρωπαίος και φίλος της Γερμανίας»
- Χάρης Δούκας για Κώστα Σημίτη: «Ήταν ένας αγωνιστής της Δημοκρατίας. Ένας τολμηρός μεταρρυθμιστής»
- Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος: Σε κρίσιμη κατάσταση η υγεία του
- Τετραήμερο εθνικό πένθος: Τι είναι και τι συνεπάγεται για τη λειτουργία του κράτους;