ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 2,4 εκατομμύρια δολάρια.
Μέχρι τις 15 Μαΐου 2023, η εταιρεία είχε επαναγοράσει 198.731 μετοχές των κοινών της μετοχών στην ανοικτή αγορά έναντι 3 εκατ. δολαρίων, από την έναρξη του σχεδίου για την επαναγορά μετοχών ύψους έως 10 εκατ. δολαρίων εκατ. ευρώ, που γνωστοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2022.
Αναλυτικότερα, κατά μέσο όρο τα 10 πλοία εισέφεραν στα ταμεία της εταιρείας 10.674 δολάρια την ημέρα.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, είπε:
«Κατά το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου τριμήνου και έως τα μέσα Μαΐου 2023, τα κέρδη των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου Supramax και Panamax έχουν ανακάμψει από τα χαμηλά και είναι αυτή τη στιγμή κερδοφόρα για τον στόλο μας. Ωστόσο, η αγορά συνέχισε να είναι ασταθής καθώς οι χρηματοοικονομικές και άλλες εξελίξεις επηρεάζουν τις οικονομικές τάσεις και, ως εκ τούτου, επηρεάζουν τη ζήτηση στις πρώτες ύλες. Παράλληλα, το βιβλίο παραγγελιών drybulk ως ποσοστό του στόλου έπεσε κάτω από το 7%, αφού κυμάνθηκε τα τελευταία τρία χρόνια γύρω από ένα χαμηλό επίπεδο 8%. Η στρατηγική μας παραμένει σταθερά στο να αξιοποιήσουμε τον στόλο και τη ρευστότητά μας για να αντιμετωπίσουμε και να εκμεταλλευτούμε και τα δύο στις αναμενόμενες εξελίξεις στις αγορές. Επίσης, αξιολογούμε συνεχώς τις επενδυτικές ευκαιρίες σε σύγχρονα πλοία».
Διαβάστε επίσης:
Naval Group: Έναρξη δραστηριότητας για τη θυγατρική της στην ελληνική αγορά