Για ολόκληρο το έτος 2024, η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία του Αριστείδη Πίττα, EuroDry ανέφερε συνολικά καθαρά έσοδα 61,1 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιπροσωπεύουν αύξηση 28,3% έναντι των συνολικών καθαρών εσόδων ύψους 47,6 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το δωδεκάμηνο του 2023, ως αποτέλεσμα του αυξημένου αριθμού πλοίων που λειτούργησαν κατά τη διάρκεια του έτους και των ελαφρώς υψηλότερων ναύλων που κέρδισαν τα πλοία την ίδια περίοδο του 2023.

Κατά μέσο όρο, το προηγούμενο έτος η εταιρεία διαχειρίστηκε 13 πλοία, κερδίζοντας μια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης 13.039 δολαρίων την ημέρα σε σύγκριση με 10,6 πλοία την ίδια περίοδο του 2023 που κέρδιζαν κατά μέσο όρο 12.528 δολάρια την ημέρα.

1

Για τους δώδεκα μήνες του 2024, τα καθαρά έξοδα ταξιδιού ήταν 6,1 εκατομμύρια δολάρια. Για την ίδια περίοδο του 2023, τα καθαρά έξοδα ταξιδιού ήταν 4 εκατομμύρια δολάρια.

Τα λειτουργικά έξοδα πλοίων ήταν 25,7 εκατομμύρια δολάρια για το δωδεκάμηνο του 2024 σε σύγκριση με 20,8 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο του 2023. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στον αυξημένο αριθμό πλοίων που λειτουργούσαν το 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Τα έξοδα απόσβεσης για το έτος 2024 ήταν 13,9 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 11,0 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο του 2023, και πάλι, κυρίως λόγω του υψηλότερου αριθμού πλοίων που λειτουργούσαν την ίδια περίοδο.

Τα γενικά και διοικητικά έξοδα κατά το δωδεκάμηνο του 2024 ήταν 3,3 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 3,5 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο το 2023.

Οι τόκοι και τα λοιπά έξοδα χρηματοδότησης για το δωδεκάμηνο του 2024 ανήλθαν σε 8,0 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με 6,5 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Τα έξοδα τόκων για το δωδεκάμηνο του 2024 ήταν υψηλότερα λόγω του αυξημένου μέσου όρου του χρέους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Η εταιρεία ανέφερε καθαρή ζημία για την περίοδο 10,6 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρή ζημία που αναλογεί σε μετόχους ύψους 9,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρή ζημία 3,3 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρή ζημιά που αναλογεί σε μετόχους ύψους 2,9 εκατομμυρίων δολαρίων, για την ίδια περίοδο του 2023.

Το προσαρμοσμένο EBITDA για το δωδεκάμηνο του 2024 ήταν 12,4 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 14,6 εκατομμύρια δολάρια που επιτεύχθηκε κατά το δωδεκάμηνο του 2023.

Η εταιρεία στις 29 Ιανουαρίου 2025, υπέγραψε συμφωνία για την πώληση του πλοίου M/V Tasos, ενός πλοίου ξηρού φορτίου 75.100 dwt, που ναυπηγήθηκε το 2000, για περίπου 5 εκατομμύρια δολάρια.

Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στους αγοραστές του, μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας ναύλωσης του. Ως αποτέλεσμα της πώλησης του πλοίου, η εταιρεία αναμένει κέρδος περίπου 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων.

Διαβάστε επίσης:

Σαμαράς για Τέμπη: Δικαίωμα των συγγενών να μάθουν την αλήθεια και να τιμωρηθούν οι ένοχοι

Lamda: Το παρασκήνιο του placement από Π. Γερμανό και Β. Κάτσο

Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Τι προβλέπει το business plan έως το 2028