ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι οικονομικοί αναλυτές προβλέπουν ότι παρά τη διαρκή πτώση των ναύλων για τη θαλάσσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων οι εταιρείες θα έχουν καθαρά κέρδη 43,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε συνολικό κύκλο εργασιών 327 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Αν και αυτό αντιπροσωπεύει μείωση 80% από τα κέρδη ρεκόρ του περασμένου έτους, θα ήταν ακόμα μια χρονιά με πολύ θετικά κέρδη, γεγονός που εξηγεί τη συνεχιζόμενη αύξηση της χωρητικότητας από τους μεταφορείς τους πρώτους τρεις μήνες του 2023.»
Η εκτίμηση αυτή διατυπώνεται από τον αναλυτή John McCown της Blue Alpha Capital, ο οποίος πρόσθεσε στην τριμηνιαία έκθεσή του: «Υποψιάζομαι ότι πολλοί θα σκεφτούν ότι αυτή η εκτίμηση κερδών είναι πολύ υψηλή και λίγοι θα πιστεύουν ότι είναι πολύ χαμηλή».
Σύμφωνα με ανάλυση της Sea-Intelligence, ωστόσο, τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) που πραγματοποίησε η ναυτιλία τακτικών γραμμών τα τελευταία τρία χρόνια (2020, 2021 και 2022) είναι υψηλότερα από τα συνδυασμένα κέρδη των προηγούμενων 63 ετών στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτιών στη θάλασσα.
Διαβάστε επίσης:
Στο Μέγαρο Μουσικής το Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας στις 5 Ιουλίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να γίνει και θεσμικά η αξιωματική αντιπολίτευση της χώρας
- Υπουργικό Συμβούλίο: Υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη – Η ατζέντα της Δευτέρας
- Ζελένσκι: Η ένταξη στο ΝΑΤΟ είναι «εφικτή»
- Μελόνι: Τα σημεία εκκίνησής μας είναι διαφορετικά, πρέπει να συναντηθούμε στα μισά του δρόμου