ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ειδικότερα, με την επιστολή της η «Τρίαινα» που την υπογράφουν ο πρόεδρος της Ε. Μπαλογιάννης και ο γενικός γραμματέας Β. Καρακίτσιος, απευθύνουν τρία ερωτήματα στην κυβέρνηση και στον επενδυτή Γ. Προκοπίου.
«Ζητούμε και επιβάλλεται, γιατί ο χρόνος έχει παρέλθει, να μας απαντήσουν εδώ και τώρα, τόσο η κυβέρνηση όσο και ο κ. Γ. Προκοπίου στα ερωτήματά μας:
· Ποιος είναι ο χρόνος που απαιτείται για τη σύμβαση μεταβίβασης;
· Υπάρχουν εκκρεμή και άλλα προβλήματα (πλην από αυτά που γνωρίζουμε για το ΣΤΕ) και δεν τους επιτρέπεται να υπογράψουν τη σύμβαση μεταβίβασης;
· Και τι προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση σχετικά με την εκτέλεση της απόφασης του Αρείου Πάγου;
Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά επισημαίνουν:
«Περιμένουμε τις απαντήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε και να διεκδικούμε τις αποδοχές μας, τις αποζημιώσεις μας, αλλά και τη διασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας σε ένα ναυπηγείο που ποτέ δεν το εγκαταλείψαμε, το στηρίξαμε και το στηρίζουμε και δεν θα τα παρατήσουμε ακόμα και αν κάποιοι κάνουν το λάθος να πάρουν αποφάσεις για εμάς χωρίς εμάς.
Με αφορμή τις τοποθετήσεις του πλειοδότη του ναυπηγείου μας κ. Προκοπίου στο Forum των Δελφών, αλλά και του Δημάρχου Χαϊδαρίου κ. Ντηνιακού σε μέσα μαζικής ενημέρωσης με τοποθετήσεις και ανακοινώσεις, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι το χαρακτηριστικό των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, εδώ και αρκετές δεκαετίες, ήταν η τεράστια έκταση τους. Οι εκτάσεις του χρησιμοποιούνταν όλα αυτά τα χρόνια για εργασίες, τόσο στον εμπορικό, όσο και στον στρατιωτικό τομέα.
Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για τη Νο 4 προβλήτα που τα τελευταία χρόνια κάποιοι χρησιμοποίησαν για hotspot εκμεταλλευόμενοι την απόφαση του 2012, όταν ο Υπουργός τότε κ. Χατζηδάκης κατήργησε με νόμο το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης που παραχωρήθηκε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ Α Ε και περιελάμβανε την Νο 5 δεξαμενή και της Νο 4 προβλήτα.
Ο συγκεκριμένος χώρος είχε χρησιμοποιηθεί για αρκετά χρόνια για επισκευές μεγάλων εμπορικών πλοίων, διότι στο σημείο εκείνο υπήρχε το μεγαλύτερο βύθισμα 9,5 μέτρων περίπου, που επιτρεπόταν μεγάλα εμπορικά πλοία να δένουν και να επισκευάζονται.
Υπήρξε χώρος που στεγαζόταν το κτίριο του αμμοβολιστηρίου αλλά και χώρος αποθήκευσης της αμμοβολής .
Υπήρξε χώρος που στεγαζόταν το κτίριο και το τμήμα των ραδιογράφων (ποιοτικός έλεγχος).
Υπήρξε χώρος που στεγαζόταν ο υποσταθμός G.
Υπήρξε χώρος για τους συρμούς των τρένων κατά την κατασκευή τους ή την επισκευή για να κάνουν τις δοκιμές τους πριν μπουν στις γραμμές του ΟΣΕ και του ΗΣΑΠ.
Υπήρξε χώρος που χρησιμοποιούνταν για την Waste area του ναυπηγείου.
Υπήρξε χώρος για αποθήκευση scrap με μέγιστο τονάζ τους 5-6 χιλιάδες τόνους χάλυβα.
Υπήρξε χώρος για την κατασκευή των επιβατηγών πλοίων (Στρίντζης).
Υπήρξε χώρος για την κατασκευή βαρέων τύπου τομέων εμπορικών πλοίων.
Υπήρξε χώρος για την προκατασκευή πολεμικών πλοίων που όλα αυτά τα χρόνια κατασκευάστηκαν στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και είναι πολλά.
Με λίγα λόγια, λοιπόν, ο χώρος που κάποιοι ονειρεύονται να κάνουν πλαζ ή παραθαλάσσιο πάρκο ή προβλήτες για να δένουν πλούσιοι τα κότερα τους, απλά δεν ενδείκνυται. Άλλωστε σε ελάχιστη απόσταση υπάρχουν τα Ελληνικά Πετρέλαια.
Από την πρώτη στιγμή που ο Δήμαρχος διεκδίκησε την προβλήτα Νο4 και μας παρουσίασε τα σχέδιά του, πριν ακόμη εκλεγεί, κατά την επίσκεψή του στο ναυπηγείο, του είχαμε ξεκαθαρίσει ότι θα είμαστε απέναντι του αν ο ίδιος συμβάλλει στη συρρίκνωση του ναυπηγείου.
Εμείς απαιτούσαμε και απαιτούμε ναυπηγείο με όλες τις δραστηριότητες. Ένα ναυπηγείο ανοιχτό με όλους τους εργαζόμενους, χωρίς να χαθεί καμία θέση εργασίας»
Η «Τρίαινα» τονίζει στην επιστολή της:
«Στηρίξαμε και στηρίζουμε το ναυπηγείο δεν το εγκαταλείπουμε μέχρι να γίνει ξανά και πάλι μεγάλο και να βρουν εργασία χιλιάδες εργαζόμενοι.
Με υπομονή, επιμονή και προσπάθεια μπορούμε με το νέο επενδυτή να δώσουμε στο Ναυπηγείο Σκαραμαγκά και τη Ναυπηγική Βιομηχανία την ανάπτυξη που τόσα χρόνια προσμένουμε.
Δυστυχώς, οι κυβερνήσεις και το Ελληνικό Δημόσιο ήταν αυτές που τόσα χρόνια δεν το επέτρεψαν για τους δικούς τους λόγους, που μόνο οι ίδιες γνωρίζουν.
Σε ανακοίνωσή μας 22/12/2021 είχαμε μιλήσει για την προχειρότητα στο σχεδιασμό και την υλοποίηση της πώλησης του ναυπηγείου από την πλευρά των κυβερνήσεων και των λοιπών εμπλεκόμενων.
Ακόμα και κ. Προκοπίου στο Forum των Δελφών μίλησε για την προχειρότητα της κυβέρνησης σε ζητήματα που έμειναν άλυτα ή δόθηκαν λύσεις εκ των υστέρων. Τα είχαμε επισημάνει άλλωστε και εμείς πολλές φορές.
Εμείς από την πλευρά μας έχουμε επανειλημμένα τονίσει την αντίθεσή μας τόσο με τη διαδικασία της ειδικής διαχείρισης, όσο και με τις διαδικασίες του διαγωνισμού».
Διαβάστε επίσης:
Κλειστά τα λιμάνια και τα ναυπηγεία στην Σαγκάη
ΟΛΠ: Χορηγία πέντε οχημάτων στον Δήμο Περάματος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα