Επιστρέφει στις νέες ναυπηγήσεις, μετά από 15 χρόνια, η Ancora Investment Trust.

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία συμφερόντων των οικογενειών Βερνίκου και Παράσχη έκλεισε συμφωνία με ναυπηγείο του ομίλου Hyundai στo Βιετνάμ, για την ναυπήγηση ενός χημικού δεξαμενόπλοιου 40.000 τόνων έναντι 33 εκατ. δολαρίων.

Οι προηγούμενες παραγγελίες της εταιρείες είχαν γίνει την διετία 2003 – 2006 όταν και είχε παραλάβει συνολικά εννέα νεότευκτα δεξαμενόπλοια. Τα χρόνια που μεσολάβησαν η εταιρεία, δραστηριοποιήθηκε έντονα στην second hand market.

Το πλοίο, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί μετά από ένα χρόνο, κατασκευάζεται με τις τελευταίες περιβαλλοντικές προδιαγραφές, ενώ ο σχεδιασμός του είναι τέτοιος που του δίνει τη δυνατότητα να κινείται και σε ρηχά νερά. Πρόκειται για μια ακόμα ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία που μπαίνει τον τελευταίο χρόνο στις ναυπηγήσεις δεξαμενόπλοιων, κάτι που δείχνει ότι οι έλληνες εφοπλιστές βλέπουν θετικές εξελίξεις στην συγκεκριμένη αγορά.

Η Ancora Investment Trust ιδρύθηκε στη Ελλάδα το 1986, και αρχικά διαχειριζόταν bulk carriers, αλλά από το 1996 και μετά εστίασε σταδιακά στα δεξαμενόπλοια, τα οποία ταξίδευαν κυρίως σε Μεσόγειο και Μαύρη Θάλασσα, ενώ το 1999 έφυγε από τα γραφεία της στον Πειραιά, και μετακόμισε στα Νότια Προάστεια στην Ελλάδα.

Από το 2003, η εταιρεία προχωρά σε παραγγελίες συνολικά εννέα δεξαμενόπλοιων από δύο ναυπηγεία, τα οποία παρέλαβε από το 2004 και μετά, ενώ σήμερα διαχειρίζεται έναν στόλο από 11 δεξαμενόπλοια, μη συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας παραγγελίας.

Στο μεσοδιάστημα, και συγκεκριμένα το 1994, ίδρυσε στις Φιλιππίνες, την Medbulk Maritime Management εταιρεία πληρωμάτων που διαθέτει και training center, προκειμένου να τροφοδοτεί αποκλειστικά τον στόλο της με σωστά καταρτισμένους ναυτικούς.

Ρουμουλκά

Η οικογένεια Βερνίκου, που είναι μια από τις παλαιότερες ναυτιλιακές οικογένειες της χώρας δραστηριοποιείται και στα ρυμουλκά με την Vernicos Scafi tugs & salvage. Έχει παρουσία στη ναυτιλία, και συγκεκριμένα στα ρυμουλκά από τα μέσα του 19ου αιώνα στην Κωνσταντινούπολη. Πολύ αργότερα στα μέσα της δεκαετίας του 1960 ο Κωνσταντίνος Βερνίκος μπήκε στη ποντοπόρο ναυτιλία. Σήμερα τα «ηνία στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις έχουν αναλάβει, σαν πέμπτη γενιά, οι γιοί του Δημήτρης και Γιώργος.

Διαβάστε επίσης

Νέο τάνκερ για την Ancora, μετά την περσινή έκπληξη με τα suezmaxes