ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Το μερικό κλείσιμο του τρίτου πιο πολυσύχναστου λιμένα εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο επιδεινώνει τη συμφόρηση και σε άλλα μεγάλα κινεζικά λιμάνια, καθώς τα πλοία απομακρύνονται από το Ningbo εν μέσω αβεβαιότητας για το πόσο θα διαρκέσουν τα μέτρα που έχουν ληφθεί στην πόλη για τον κορονοϊό.
Στην κοντινή Σαγκάη και στο Χονγκ Κονγκ, η συμφόρηση αυξάνεται και πάλι, μετά την μείωση που σημείωσε λόγω της επαναλειτουργίας του λιμανιού Yantian στο Shenzhen, το οποίο έκλεισε τον Μάιο για τον ίδιο λόγο. Ο αριθμός των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται αγκυροβολημένα ανοικτά του Xiamen στη νοτιοανατολική ακτή της Κίνας αυξήθηκε σε 24 την Τρίτη από 6 στις αρχές του μήνα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.
Ο τερματικός σταθμός Meishan στο λιμάνι Ningbo έκλεισε την περασμένη εβδομάδα, καθώς ένας εργαζόμενος μολύνθηκε με την μετάλλαξη Δέλτα του Covid-19. Ο συγκεκριμένος σταθμός αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τέταρτο της χωρητικότητας του λιμανιού και ήταν ακόμα κλειστός την Τρίτη, σύμφωνα με έναν εργαζόμενο στο γραφείο Τύπου. Δεν υπήρχαν ενημερώσεις στους λογαριασμούς wechat του λιμανιού.
Πλήρης επανέναρξη των εργασιών μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου
Εάν ξεκινήσει η σταδιακή επαναλειτουργία του αυτή την εβδομάδα για την αντιμετώπιση των εκκρεμοτήτων, μπορεί να υπάρξει πλήρης επανέναρξη των εργασιών μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, ανέφερε ο πάροχος logistics.
Οι μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των AP Moller-Maersk A/S και CMA CGM, παρακάμπτουν το λιμάνι Ningbo μετά το κλείσιμο του, σύμφωνα με τον Simon Heaney, επικεφαλής ανάλυσης του κλάδου εμπορευματοκιβωτίων στην Drewry Shipping Consultants Ltd. Οι εταιρείες προτιμούν να εκτρέπουν τις αποστολές σε άλλα λιμάνια, αντί να περιμένουν έξω από το Ningbo για άγνωστο χρονικό διάστημα όσο συνεχίζονται τα προβλήματα λόγω του Covid-19, είπε.
Ορισμένα άλλα πλοία είναι πρόθυμα να περιμένουν, με 141 πλοία σε κοινό αγκυροβόλιο για τα λιμάνια της Σαγκάης και του Ningbo την Τρίτη, 60 περισσότερα από τον μέσο αριθμό που υπήρξε από τον Απρίλιο έως τον Αύγουστο.
«Ακούμε ότι ο αριθμός των πλοίων μεγαλώνει και η συμφόρηση χειροτερεύει», δήλωσε ο Dawn Tiura, Διευθύνων Σύμβουλος της ένωσης logistics, Sourcing Industry Group. «Εάν αγοράζετε προϊόντα που προέρχονται ή διακινούνται μέσω της Κίνας, πρέπει να αυξήσετε τους χρόνους παράδοσης ή να βρείτε άλλη πηγή προμήθειας».
Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει πληγεί φέτος από τις αναταραχές που προκάλεσαν καθυστερήσεις στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού και οδήγησαν τα ναύλα σε υψηλά επίπεδα.
Οι καθυστερήσεις έχουν επεκταθεί στον Ειρηνικό Ωκεανό έως το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς στο Λος Άντζελες, όπου περισσότερα από 30 πλοία περίμεναν να μπουν στο λιμάνι για εκφόρτωση, δείχνουν τα στοιχεία του Bloomberg.
Στη Νοτιοανατολική Ασία, τα αγκυροβολημένα πλοία στα δύο μεγαλύτερα λιμάνια του Βιετνάμ αυξήθηκαν σε έξι πάνω από το μέσο όρο.
Διαβάστε ακόμα:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κωστής Χατζηδάκης: Είχε παραγίνει η κατάσταση με τις τράπεζες – Σεβασμός στους Έλληνες πολίτες!
- Χάρι Γουίνστον: Το διαμέρισμα του «Βασιλιά των Διαμαντιών» πωλήθηκε για 24,5 εκατομμύρια δολάρια
- Γραφείο Προϋπολογισμού Βουλής: Η πάταξη της φοροδιαφυγής φέρνει υπερπλεόνασμα το 2024 – Οι τρεις κίνδυνοι για την οικονομία
- Eυάγγελος Μυτιληναίος: Χρειαζόμαστε δραστικά μέτρα για τη μείωση του ενεργειακού κόστους