ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Με άλλα λόγια, στο ανασκοπούμενο χρονικό διάστημα, οι Έλληνες εφοπλιστές έκαναν ένα τζίρο 2,105,2 δισ. δολάρια, χωρίς να συνυπολογιστεί στο ποσό αυτό, οι εισπράξεις από τους ναύλους των πλοίων και οι επενδύσεις σε νεότευκτα πλοία.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το ραπόρτο της Allied οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν συνολικά 63 πλοία που κατέβαλαν συνολικά 1.144,1 δισ. δολάρια για να αποκτήσουν 28 φορτηγά πλοία, 32 δεξαμενόπλοια, 1 πλοίο μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και 1 πλοίο Cas.
Στις αγορές πλοίων δεύτεροι έρχονται οι Κινέζοι με 34 πλοία, οι εφοπλιστές της Σιγκαπούρης με 21 πλοία, οι Ελβετοί με 14, οι Καταριανοί με 10 πλοία, οι Γερμανοί με 9 πλοία, οι Ρώσοι με 8 πλοία.
Συνολικά αγοράστηκαν παγκοσμίως 397 πλοία.
Εξάλλου, οι Έλληνες εφοπλιστές πώλησαν 40 πλοία και εισέπραξαν 961,1 εκατ. δολάρια. Ειδικότερα, πούλησαν 40 φορτηγά, 13 δεξαμενόπλοια, 15 πλοία κοντέινερ και 3 πλοία Gas. Από την πώληση των φορτηγών εισέπραξαν 234, 6 εκατ. δολάρια, από τα δεξαμενόπλοια 356, 7 εκατ. δολάρια, από τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ 333 εκατ. δολάρια και 29,8 εκατ. δολάρια από τα πλοία Gas.
Διαβάστε επίσης:
Seanergy Maritime: Επιτυχημένη προσπάθεια για λειτουργία πλοίου τους με βιοκαύσιμα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος