ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, πρόκειται για τρία πλοία 40.000 κυβικών μέτρων έκαστο eco newbuilding fully refrigerated στο ναυπηγείο Hyundai mipo για παράδοση το 2023.
Επίσης, τέσσερα handyzise φορτηγά πλοία χωρητικότητας 33.000 με 38.000 τόνων το καθένα κτισμένα από το 2011 μέχρι το 2015 στην Ιαπωνία. Θα μετονομαστούν σε ECO WILDFIRE / ECO CROSSFIRE / ECO SPITFIRE & ECO BUSHFIRE.
Παράλληλα, αγόρασε ένα aframax δεξαμενόπλοιο το ‘CAPRICORN VOYAGER’ 107.000 τόνων ναυπήγησης στα ναυπηγεία της Samsung στην Ν. Κορέα το 2007. Το πλοίο άνηκε σε Γιαπωνέζους, αλλά το διαχειρίζεται η CHEVRON.
Τέλος, πούλησε το MGC fully ref υγραεριοφόρο GASCHEM HAMBURG, 35.000 κυβικά μέτρα χτισμένο το 2010 Hyundai σε Γιαπωνέζους αγοραστές προς 34 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το είχε αγοράσει πριν έντεκα μήνες έναντι 26 εκατομμύρια δολαρίων.
Σε επίπεδο ομίλου μετά από τις παραπάνω κινήσεις ο στόλος θα αποτελείται από 84 πλοία. Εκ των οποίων 50 υγραεριοφόρα, 20 δεξαμενόπλοια, κυρίως aframax μεγέθους , και 14 φορτηγά.
Διαβάστε ακόμη:
Νίκος Βαφειάς: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2021
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!