Αύριο Τρίτη 18 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση της διαπραγματευτικής ομάδας της Ένωσης Εργαζόμενων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) στις Προβλήτες με τους εκπροσώπους των COSCO-DPORT. Το σωματείο, όπως γνωστοποίησε, έχει ήδη καταθέσει τις προτάσεις της, που είναι αποτέλεσμα μαζικών Γενικών Συνελεύσεων με όλους ώστε να ικανοποιεί τις δικές των εργαζομένων.

Η ΕΝΕΔΕΠ, επισημαίνει σε ανακοίνωση της ότι οι μαζικές αγωνιστικές κινητοποιήσεις του περασμένου 2μήνου (Νοέμβριος Δεκέμβριος 2021), οι μαζικές-ανοιχτές γενικές συνελεύσεις, οι προτάσεις και οι ανάγκες, έχουν δεσμευτικά αποτυπωθεί στο Σχέδιο για την ΣΣΕ που έχει διανεμηθεί σε όλους τους εργαζόμενους και έχει στα χέρια της και η εργοδοσία και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς.

Πρόκειται για μια συλλογική σύμβαση, τονίζει η ΕΝΕΔΕΠ, που βασίζεται σε δύο κεντρικούς πυλώνες:

Από τη μία στις συμβάσεις πλήρους απασχόλησης για όλους τους εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων δηλαδή στην εξασφάλιση της μόνιμης και σταθερής δουλειάς που για μεγάλο μέρος συναδέλφων δεν ισχύει, χαρακτηριστικό γεγονός αποτελεί η μη ανανέωση συμβάσεων συναδέλφων με πρόσχημα την πανδημία την ίδια στιγμή που κάνει νέες προσλήψεις με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.

Στη διασφάλιση συνθηκών εργασίας με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα και αυξήσεις στους μισθούς για όλους τους εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων.

Επίσης, η ΕΝΕΔΕΠ, υπογραμμίζει: «Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι όλα αυτά τα τεράστια κέρδη που περηφανεύονται οι ‘COSCO’ και η κυβέρνηση οφείλονται στη δική μας εργασία, στο δικό μας μόχθο και ιδρώτα, πρόσφατα στο δικό μας αίμα. Οφείλεται στην εκμετάλλευση των 2.000 εργαζομένων και των οικογενειών μας. Το πολυδιαφημιζόμενο μοντέλο ανάπτυξης της επένδυσης ‘COSCO’ γκρεμίστηκες μέσα από τη δική μας πάλη, το δικό μας αγώνα που έφερε στην επιφάνεια την εκμετάλλευση που ζούμε. Η ‘τεράστια’ αυτή ιδιωτική επένδυση δεν έφερε την καλυτέρευση της ζωής των εργαζομένων και σίγουρα δεν έχουμε βγει κερδισμένοι όλοι, ‘COSCO’ PCT – DRPOT και οι εργαζόμενοι. Αυτό το ψέμα το έχουμε νιώσει στο πετσί μας οι εργαζόμενοι στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης».

Διαβάστε επίσης:

Cosco: Το λιμάνι της Βαλένθια κερδίζει τον Πειραιά

Τζορτζ Τσούνης: Με σχέδια για τα λιμάνια της Ελλάδος έρχεται ο νέος πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθήνα

Στα 120 δισ. δολάρια τα κέρδη των δέκα μεγαλύτερων εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών μεταφοράς κοντέινερ