ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για την αποκατάσταση της αλήθειας, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία γνωστοποίησε ότι η πάγια και ξεκάθαρη θέση της είναι ότι η προβλεπόμενη από την παράγραφο 1 του άρθρου 16 της ισχύουσας και εφαρμοζόμενης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας Πληρωμάτων Ακτοπλοϊκών Επιβατηγών Πλοίων, διανυκτέρευση είναι διαρκείας τουλάχιστον 24 ωρών και πραγματοποιείται εκτός του πλοίου.
Δεν νοείται δηλαδή διανυκτέρευση εντός του πλοίου και διαρκείας ολιγότερης των 24 ωρών.
Αυτή είναι η αληθής ερμηνεία και το αληθές νόημα του άρθρου 16 και αυτό ξεκάθαρα διευκρινίστηκε και στην τελευταία συνάντηση μας με τον ΣΕΕΝ όπου και ο Πρόεδρος του παραδέχτηκε ότι δεν νοείται 10 ώρες παραμονής εκτός πλοίου να θεωρείται διανυκτέρευση, τονίζει ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ, Εμμανουήλ Τσικαλάκης.
Όλα τα υπόλοιπα είναι παραφιλολογίες και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, καταλήγει στην ανακοίνωση της η ΠΝΟ.
Διαβάστε επίσης:
Συμφωνία της CLIA και του δημάρχου Σαντορίνης για την κρουαζιέρα
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Σταθερή η αγορά των VLCCs
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αυξήσεις μισθών στα σώματα ασφαλείας: Ερώτηση ετοιμάζουν γαλάζιοι βουλευτές
- Ο υποκριτής Κικίλιας, τα βαριά πορτοφόλια στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, το Helikon και ο ΑΔΜΗΕ, το παρασκήνιο με την Phos Bank και την Εκκλησία, τι συμβαίνει με τον manager Μπρουμίδη, το νέο χάος στις Σπέτσες και ένα εφοπλιστικό quiz
- Ντόναλντ Τραμπ και Ευρωπαίοι προμηθευτές
- Η μάχη στις τηλεπικοινωνίες μετά την είσοδο της Volton και οι κινήσεις της ΔΕΗ
