Emanuele Grimaldi – Επικεφαλής Grimaldi Group
O πρόεδρος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου, Εμανουέλε Γκριμάλντι επισήμανε σε συνέντευξη του στο CNN Philippines TV, το θέμα της έλλειψης ναυτικών και τι θα μπορούσε και τι θα έπρεπε να γίνει για να καταστεί η προσέλκυση πιο ελκυστική για τους νέους.
Ο Εμανουέλε Γκριμάλντι ανέλυσε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ναυτικών και τόνισε:
«Οι ναυτικοί και οι φορτηγατζήδες ήταν οι βασικοί επαγγελματίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά δεν προστατεύτηκαν και δεν υπήρχε σεβασμός. Ακόμα και κάποια από τα πλοία μου ακινητοποιήθηκαν σε λιμάνι από φόβο ή εξαιτίας ανθρώπων που μολύνθηκαν στο πλοίο».
Στη συνέχεια, ο Εμανουέλε Γκριμάλντι, επισήμανε ότι υπάρχουν κυρίως τρεις ανάγκες σήμερα:
«Η πρώτη είναι οι διαδικτυακές συνδέσεις στα πλοία: οι ναυτικοί θέλουν να συνδέονται και να επικοινωνούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, να ακολουθήσουν την αγαπημένη τους ομάδα ή κάτι άλλο και πολλά πλοία ακόμα δεν είναι, έτοιμα να προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα. Πρέπει να πω ότι τα πλοία μας είναι καλά συνδεδεμένα και προσπαθούμε να τα βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο».
Η δεύτερη ανάγκη που αναδύεται ξεκάθαρα από τις νέες γενιές είναι να μπορούμε «να έχουμε μικρότερες περιόδους επιβίβασης, για παράδειγμα τρεις μήνες, και μετά να πηγαίνουν σπίτι».
Η τρίτη ανάγκη, προκύπτει από το σημαντικό αίτημα «από την επιθυμία μην θέλεις να εργάζεσαι μόνο στη θάλασσα, αλλά στη συνέχεια με σπουδές σταδιοδρομίας να μπορείς να απασχολείσαι στη στεριά, σε τερματικούς σταθμούς λιμένων για παράδειγμα».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου, αυτές είναι «όλες οι ανάγκες που πρέπει να ακούσουμε και να κατανοήσουμε» γιατί «σήμερα υπάρχει πραγματικά μια σοβαρή έλλειψη. Είναι όλο και πιο δύσκολο να βρεις Ιταλούς ναυτικούς» γιατί «η αγορά εργασίας είναι επίσης μια αγορά προσφοράς και ζήτησης. Για τους μεταφορείς, γνωρίζω ότι η έλλειψη έχει εν μέρει επιλυθεί επειδή οι μισθοί έχουν αυξηθεί σημαντικά».
Διαβάστε επίσης:
Γιάννης Κούστας: H νέα κίνηση της Danaos στην αγορά ξηρού φορτίου
Αυξήθηκε κατά 64,3% η κίνηση από το Τσεσμέ στη Χίο, αλλά η εσωτερική διακίνηση μειώθηκε κατά 9,93%
Νίκος Χατζηιωάννου: Ναυπηγεί 3 φορτηγά πλοία και πήρε το βραβείο Καλύτερης Στρατηγικής Επικοινωνίας