«Οι ναυτικοί μας υπέφεραν πολύ κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Δεν τους δόθηκε η απαραίτητη φροντίδα και υπέστησαν κακομεταχείριση», ανέφερε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι.

Μιλώντας στο συνέδριο της Capital Link, ο πανίσχυρος Ιταλός εφοπλιστής τόνισε επίσης ότι, σήμερα, αντιμετωπίζουμε μεγάλη έλλειψη προσωπικού, που υπολογιζόταν σε 100.000 άτομα ήδη πριν τον πόλεμο Ρωσίας – Ουκρανίας, στον οποίο συμμετέχουν δύο χώρες που αντιστοιχούσαν σε μεγάλο ποσοστό του εργατικού δυναμικού.

Στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Παρατηρούμε ελλείψεις στις περισσότερες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και της Ιταλίας.

Από την άλλη, η απανθρακοποίηση πρέπει να αντιμετωπιστεί ως μεγάλο ταξίδι σε αχαρτογράφητα νερά. Εμφανίζονται διαφορετικά είδη καυσίμου, επιλογές που πρέπει να παραμείνουν ανοιχτές και διαθέσιμες, κατανοώντας όμως ότι παρότι οι εφοπλιστές έχουν επιδείξει υπευθυνότητα και πραγματισμό, το ίδιο πρέπει να συμβεί με τους νομοθέτες, τους κατασκευαστές και τα διυλιστήρια.

Τέλος, με ανησυχεί η εμφάνιση ενός νέου προστατευτισμού. Κάποιοι πολιτικοί πρέπει να ξαναδιαβάσουν τους νόμους της φιλελεύθερης οικονομίας έτσι όπως τους εξηγεί ο Adam Smith».

Διαβάστε επίσης:

Νίκος Π. Τσάκος: “Σε περιβάλλον κερδοσκοπίας καλό είναι να αποφεύγονται οι νέες παραγγελίες πλοίων”

Ρωσία: Βουτιά στις εξαγωγές αργού εν όψει της μείωσης της παραγωγής τον Μάρτιο

Green Tank: Μηδενική η συνεισφορά του ρωσικού φυσικού αερίου στην εγχώρια κατανάλωση, για πρώτη φορά από τη δεκαετία του ’90