Από τον Αύγουστο του 2002 έως τον Αύγουστο του 2023, ο ελληνικός στόλος των ποντοπόρων πλοίων με ελληνική σημαία μειώθηκε κατά 30 πλοία.

Όπως προκύπτει, από την επεξεργασία των στοιχείων, συνεχίζεται η τάση αποφυγής της ελληνικής σημαίας.

1

Στο ανασκοπούμενο 12μηνο, από 440 δεξαμενόπλοια, που ήταν τον Αύγουστο του 2022, έμειναν 421, δηλαδή μειώθηκαν κατά 19 πλοία, ενώ τα φορτηγά πλοία από τα 373, περιορίστηκαν στα 362 πλοία, δηλαδή μειώθηκαν κατά 11 πλοία.

Ωστόσο, αυξήθηκαν κατά 18 τα επιβατηγά πλοία, που από 749 έφτασαν σε 767, ενώ τα διάφορα πλοία αυξήθηκαν κατά 4, αφού από 268 έγιναν στα 272 πλοία.

Επίσης, η συνολική χωρητικότητα μειώθηκε κατά 1.391.211 κόρους, δεδομένου ότι από 38.729.127 κόρους έπεσε σε 37.337.916 κόρους.

Συνολικά, τον Αύγουστο του 2023 υπήρχαν στο εθνικό νηολόγιο 1.822 πλοία, από 1.830 πλοία, άνω των 100 κόρων.

Ειδικότερα, η Ελληνική Στατιστική Αρχή, γνωστοποίησε τη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω) για τον μήνα Αύγουστο 2023.

Ειδικότερα:

  • Η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου τον μήνα Αύγουστο 2023, σε σύγκριση με την αντίστοιχη Δύναμη του Αυγούστου 2022, παρουσίασε μείωση κατά 0,4%.
  • Αύξηση κατά 0,2% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 προς το 2021.

Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 3,6% τον μήνα Αύγουστο 2023 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Αυγούστου 2022.

Μείωση κατά 1,4% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 προς το 2021.

Διαβάστε επίσης:

Δεληγιάννη (CLIA): Εκπαιδευτική επίσκεψη φοιτητών στο πλοίο MSC Splendida 

Δήμητρα Μέρμηγκα-Κούστα: Το φαντασμαγορικό πάρτι για τη γιορτή της στην έπαυλη στη Βουλιαγμένη

Ναυτιλία Μικρών Αποστάσεων: Νέα εποχή ή Business As Usual