Συνεχίζεται η συρρίκνωση του εθνικού Νηολογίου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.

Από την επεξεργασία των στοιχείων προκύπτει ότι από τον Ιανουάριο του 2023 έως τον Ιανουάριο 2024, μειώθηκαν κατά 11 φορτηγά πλοία και κατά 16 δεξαμενόπλοια.

1

Ωστόσο, αυξήθηκαν κατά 15 τα επιβατηγά πλοία και κατά 6 τα πλοία διαφόρων κατηγοριών.

Ο ελληνικός στόλος, άνω των 100 κόρων, αριθμούσε 1.819 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 36.446.052 κόρων.

Τον Ιανουάριο του 2023 υπήρχαν 1823 πλοία στο ελληνικό στόλο, συνολικής χωρητικότητας 37.446.052 κόρων.

Η φυγή των ποντοπόρων πλοίων είναι μεγαλύτερη αν συγκρίνουμε τα οικονομικά μεγέθη με βάση τον Ιανουάριο του 2022. Σε αυτή τη διετία λιγόστεψαν κατά 28 τα φορτηγά πλοία και κατά 34 τα δεξαμενόπλοια.

Όμως, στην ανασκοπούμενη διετία, αυξήθηκαν κατά 41 τα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία και κατά 7 τα διάφορα πλοία.

Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), γνωστοποίησε σήμερα, τη Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω) για τον μήνα Ιανουάριο 2024. Ειδικότερα:

Η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου τον μήνα Ιανουάριο 2024, σε σύγκριση με την αντίστοιχη Δύναμη του Ιανουαρίου 2023, παρουσίασε μείωση κατά 0,2%. Μείωση κατά 0,5% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2023 προς το 2022.

Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 4,1% τον μήνα Ιανουάριο 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Ιανουαρίου 2023. Μείωση 4,1% είχε σημειωθεί και κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2023 προς το 2022.

Αναλυτικά, τους πίνακες μπορείτε να τους διαβάσετε εδώ

Διαβάστε επίσης:

Υπάρχουν 37 παροπλισμένα πλοία από τα οποία τα δέκα οκτώ με ελληνική σημαία

Alpha Bank: Καταλυτική η συνεισφορά των τραπεζών στην υλοποίηση βιώσιμων επενδύσεων

Χάρης Βαφειάς: Η C3is συγκέντρωσε 6 εκατ. δολάρια, ενώ ο Nasdaq την απειλεί με διαγραφή – mononewsTV