Πρόκειται για το χωρητικότητας 51,000 dwt πλοίο FPMC 21 (κατασκευής 2009) και το αδελφό πλοίο FPMC 22 (κατασκευής 2010), τα οποία έχουν κατασκευαστεί στο ναυπηγείο STX.
Το πωλητήριο στα δύο πλοία μπήκε το Μάιο και τελικά πουλήθηκαν στην τιμή των 14 εκατ. δολαρίων έκαστο, σύμφωνα με τη VesselsValue. Την εμπορική διαχείριση των τάνκερ θα αναλάβει η Kondinave.
Η τεχνική διαχείριση θα διεκπεραιώνεται από τη Σιγκαπούρη.
Ο χαμηλών τόνων εφοπλιστής Αλέξης Κονδύλης είναι επικεφαλής και της ναυτιλιακής Larus, που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου.
Το ενδιαφέρον στον κλάδο των τάνκερ MR είναι αυξημένο κατά τους τελευταίους μήνες, με τους αναλυτές να υποστηρίζουν ότι η δραστηριότητα που σημειώνεται στις αγοραπωλησίες πλοίων στο συγκεκριμένο τομέα είναι εντυπωσιακή.
Η Formosa Plastics Marine Corp (FPMC) προχωρά στην πώληση των παλαιότερων πλοίων της καθώς ετοιμάζεται να παραλάβει τα νεότευκτα που έχει παραγγείλει.
Εκτός από τα FPMC 21 και FPMC 22 η ναυτιλιακή έχει πουλήσει και το χωρητικότητας 51,000 dwt FPMC 20, κατασκευής 2009, ωστόσο η ταυτότητα του αγοραστή δεν έχει γίνει γνωστή.
Επίσης, η Formosa Plastics Marine έχει βάλει πωλητήριο σε δύο ακόμη πλοία, το χωρητικότητας 51,000-dwt FPMC 23 (κατασκευής 2010) και το χωρητικότητας 46,800-dwt FPMC 19 (κατασκευής 2009).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν