Πρόκειται, σύμφωνα με πληροφορίες, για το χωρητικότητας 55,400-dwt πλοίο Alster Bay (κατασκευής 2008), το οποίο εξαγόρασε από την ιαπωνική Mitsui Soko έναντι 12 εκατ. δολαρίων.
Σημειώνεται ότι το Alster Bay είναι το παλαιότερο από τα άλλα τέσσερα supramaxes που έχει αποκτήσει η Diligent Holdings, τα οποία κατασκευάστηκαν μεταξύ του 2010 και του 2012.
Ο εφοπλιστής Δ. Μίχαλος εισήλθε στην αγορά των supramaxes στο τέλος του 2017 και μέχρι το τέλος του 2018 είχε αποκτήσει ήδη τέσσερα πλοία αυτού του τύπου, με τελευταίο το Queen Halo (χωρητικότητας 58.100 dwt, κατασκευής 2010), το οποίο σύμφωνα με την Equasis παρέλαβε τον περασμένο Δεκέμβριο και έχει μετονομαστεί σε Queen. Το κόστος εξαγοράς ανήλθε στα 15,3 εκατ. δολάρια.
Λίγο πριν είχε αποκτήσει, σχεδόν στην ίδια τιμή, το TC Gold (χωρητικότητας 58.100 dwt, κατασκευής 2011), το οποίο μετονομάστηκε σε Trade.
Η ναυτιλιακή ιδρύθηκε το 2011 και τα πρώτα τέσσερα χρόνια της λειτουργίας της είχε στην κατοχή της μόλις ένα πλοίο handysize. Από το Μάρτιο του 2016, περίοδο κατά την οποία η αγορά ξηρού φορτίου βρίσκονταν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, ο κ. Μίχαλος άρχισε ένα μπαράζ εξαγορών, αποκτώντας συνολικά έξι πλοία τύπου handysize.
Ακολούθησε η στροφή του στα panamax, με το συνολικό στόλο της Diligent Holdings να αριθμεί πλέον 11 φορτηγά πλοία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Κούστας: Στο «κόκκινο» τα αποτελέσματα της Danaos
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Η Star Bulk πουλά τους… μαθουσάλες του στόλου της
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Πίττας: Ευχάριστη έκπληξη για τους αναλυτές από την EuroDry
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν