ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι πρόκειται για το χωρητικότητας 309,000-dwt τάνκερ Apollonia, κατασκευής 2003, το οποίο εξαγόρασε η Yinson Holdings έναντι 31 εκατ. δολαρίων.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία με έδρα τη Μαλαισία, δραστηριοποιείται σε πλωτές μονάδες αποθήκευσης και εκφόρτωσης παραγωγής και εκτός από το Apollonia, εξαγόρασε και το VLCC Ridgebury Eagle, ίδιας χωρητικότητας και κατασκευής 2002 που ανήκε στην Ridgebury Tankers. Το τίμημα στη συγκεκριμένη συναλλαγή ανήλθε στα 29 εκατ. δολάρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο τέλος του 2018, η Yinson εξαγόρασε έναντι 30 εκατ. δολαρίων ένα ακόμη αδελφό πλοίο με τα προαναφερθέντα, το χωρητικότητας 309,000-dwt Front Falcon (κατασκευής 2002), από τη ναυτιλιακή Ship Finance International, συμφερόντων του μεγιστάνα της ναυτιλίας John Fredriksen.
H Neda Maritime έχει ενεργή παρουσία στην αγορά των VLCC, ενώ το πλοίο Apollonia είναι το παλαιότερο από τα έξι μεγάλα τάνκερ που διαθέτει στο στόλο της. Ακολουθεί το Argenta, κατασκευής 2005 ενώ τα υπόλοιπα έχουν ημερομηνίας κατασκευής το 2012, το 2017 και το 2019. Επίσης, η εταιρεία διαθέτει και τρία τάνκερ τύπου aframax.
Ναυλομεσίτες αναφέρουν ότι οι αξίες στα δεξαμενόπλοια VLCC καθώς και οι τιμές των ναύλων στη συγκεκριμένη κατηγορία έχουν αυξηθεί λόγω της θετικής ψυχολογίας που υπάρχει για την έναρξη της νέας νομοθεσίας του ΙΜΟ το 2020, για τις εκπομπές θείου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν