ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η πώληση αυτή, εφόσον πραγματοποιηθεί, θα είναι ασυνήθιστη για δύο λόγους: πρώτον, θα είναι η πρώτη πώληση πλοίου της Gourdomichalis Maritime από τον Δεκέμβριο του 2008, δηλαδή εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια. Και δεύτερον, η αγοράστρια εταιρεία φημολογείται ότι δεν είναι κινεζική, όπως συνηθίζεται να είναι οι εταιρείες που αγοράζουν παλιά πλοία, αλλά ελληνική, και συγκεκριμένα η Niriis Shipping. Πρόκειται μάλιστα για μία εταιρεία που τον περασμένο Μάρτιο απέκτησε ένα πλοίο με αντίστοιχα χαρακτηριστικά, το Rosali (χωρητικότητας 76.700 dwt, κατασκευής 2005, μετονομάστηκε σε Elnath), έναντι 9,85 εκατ. δολαρίων.
Η Gourdomichalis Maritime την τελευταία δεκαετία έχει ασχοληθεί μόνο ως αγοράστρια με την αγορά των μεταχειρισμένων, αποκτώντας τρία panamaxes και ένα supramax από το 2013 έως το 2017, όλα ιαπωνικής κατασκευής. Εφόσον η πώληση του Kavo Manali προχωρήσει, στον στόλο της θα μείνουν συνολικά πέντε πλοία (τρία panamaxes και δύο supramaxes), με μέση ηλικία 13 ετών.
Σύμφωνα με τo TradeWinds, η Gourdomichalis Maritime δεν θα βιαστεί να αντικαταστήσει το Kavo Manalis, αλλά θα εξετάσει πρώτα προσεκτικά το είδος πλοίων στο οποίο αξίζει να επενδύσει και το αντίτιμο που είναι διατεθειμένη να πληρώσει.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Eurobank Equities για τράπεζες: Αυξάνει τιμές στόχους για τις μετοχές
- Η Kaizen Gaming επιβραβεύεται για την στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού της στα φετινά HR Awards, αποσπώντας 13 διακρίσεις
- Η Kosmocar εξαγόρασε τη MAN Hellas!
- Χατζηδάκης: Συνάντηση στην Αθήνα με τον πρόεδρο του TÜV NORD Group – Τι συζητήθηκε