Στην πρώτη πώληση πλοίου της από το 2015 προχωρά η ελληνική ναυτιλιακή Coral Shipping, σύμφωνα με την Allied Shipbroking, και μάλιστα σε τιμή που ξεπερνά κατά πολύ την αξία του.

Σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική εταιρεία, το τάνκερ Glorious (χωρητικότητας 73.980 dwt, κατασκευής 1999) πουλήθηκε σε άγνωστο αγοραστή έναντι 7 εκατ. δολαρίων. H τιμή αυτή, εφόσον επιβεβαιωθεί, θεωρείται εξαιρετική, με δεδομένο ότι η VesselsValue υπολογίζει την αξία ενός πλοίου με τα χαρακτηριστικά του Glorious στα 5,7 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η εκτίμηση της Maritime Strategies International είναι στα 5,6 – 6,8 εκατ. δολάρια.

Το Glorious, που πέρασε από ειδική επιθεώρηση τον περασμένο Φεβρουάριο, αποκτήθηκε από την Coral Shipping τον Απρίλιο του 2013 έναντι 8,4 εκατ. δολαρίων. Έως τότε ανήκε στον στόλο της ιαπωνικής Nakata Mac Corp, υπό την ονομασία Morning Glory 7.

Η εταιρεία εμφανίζει μία προτίμηση στις αγορές πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου από γερμανικές εταιρείες, και πλοίων μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου από ιαπωνικές. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2014 η Coral είχε αγοράσει και πάλι πλοίο από την Nakata: ήταν το Morning Express (χωρητικότητας 105.600 dwt, κατασκευής 2000, μετονομάστηκε σε Red Majestic), το οποίο απέκτησε έναντι 13 εκατ. δολαρίων περίπου.

Η Coral διαθέτει στόλο αποτελούμενο από 15 τάνκερ, τα οποία ποικίλλουν από μικρά πλοία χωρητικότητας 3.400 dwt μέχρι aframaxes και LR2. Η τελευταία φορά που πούλησε πλοίο της ήταν τον Οκτώβριο του 2015, όταν πούλησε το τάνκερ Seatizen (χωρητικότητας 3.400 dwt, κατασκευής 2002).

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία έχει αγοράσει έξι τάνκερ από τον Ιούλιο του 2017, δαπανώντας για τον σκοπό αυτό περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια. Μεταξύ αυτών και τα δύο aframaxes της, HS Medea και HS Carmen (αμφότερα χωρητικότητας 112.000 dwt, κατασκευής 2003), τα οποία αγόρασε από τη γερμανική Hansa Treuhand πέρυσι έναντι 20 εκατομμυρίων δολαρίων περίπου, σύμφωνα με το TradeWinds.

Η πιο πρόσφατη προσθήκη στον στόλο της εταιρείας ήταν το πλοίο Daytona Coral (πρώην Morning Haruka, χωρητικότητας 47.400 dwt, κατασκευής 2005), που αποκτήθηκε τον Δεκέμβριο του 2018 από τη Nakata έναντι 10,5 εκατομμυρίων δολαρίων.