ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την είσοδό της στον τομέα των post-panamaxes πραγματοποίησε η ελληνική ναυτιλιακή Blue Seas Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Σιγάλα, με την απόκτηση ενός kamsarmax κατασκευής 2011 από νοτιοκορεατική εταιρεία.
Πρόκειται για το πλοίο Sunny Young, χωρητικότητας 82.000 dwt, το οποίο ανήκε στην Joong Ang Shipping και η τιμή πώλησής του υπολογίζεται στα 15,5 εκατ. δολάρια περίπου. Η συμφωνία για την πώλησή του φέρεται να επετεύχθη νωρίτερα αυτόν το μήνα.
Το συγκεκριμένο πλοίο ήταν το παλιότερο από τα πέντε πλοία ξηρού φορτίου στον στόλο της Joong Ang Shipping και σύμφωνα με στοιχεία του VesselsValue πρόκειται για την πρώτη αποεπένδυση της εταιρείας σε πλοίο εδώ και έξι χρόνια.
Σημειώνεται ότι η Blue Seas Shipping, που ιδρύθηκε το 2014, δεν είχε ποτέ υπό τον έλεγχό της ένα πλοίο τέτοιου μεγέθους, καθώς πριν την προσθήκη του Sunny Young διαχειριζόταν τρία supramaxes και ένα ultramax.
Σύμφωνα με το TradeWinds, η συγκεκριμένη κίνηση της ελληνικής ναυτιλιακής μοιάζει προσχεδιασμένη από καιρό, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της, και η διοίκηση τ ης εταιρείας εξετάζει περαιτέρω ευκαιρίες για νέες προσθήκες.
Σημειώνεται ότι λίγο πριν τα περασμένα Χριστούγεννα, η εταιρεία πούλησε το supramax Georgios S (χωρητικότητας 55.700 dwt, κατασκευής 2006), πιθανότατα σε εταιρεία από το Βιετνάμ, έναντι 9,85 εκατ. δολαρίων. Η Blue Seas Shipping φέρεται να είχε βάλει πωλητήριο στο πλοίο ήδη από τον Μάιο του 2019.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παπαδιαμάντης, Ποταμίτης: Δικηγορία χωρίς βραδυδικία;
- ΔΕΗ: Μήλον της έριδος μεταξύ των funds το buyback των μετοχών
- DeepSeek και προσωπικά δεδομένα: Μπορούμε να εμπιστευτούμε την κινεζική τεχνητή νοημοσύνη;
- Θοδωρής Λιβάνιος στο mononews: Αν έρθει δικογραφία στη Βουλή για εμπλοκή πολιτικών στην τραγωδία στα Τέμπη, η κυβέρνηση δεν θα σταθεί εμπόδιο