ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία, σύμφωνα με Αμερικανούς ναυλομεσίτες, ήλπιζε να αποκομίσει περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια από την πώληση του πλοίου Hector (χωρητικότητας 52.000 dwt, κατασκευής 2002), όμως τελικά φέρεται να συμφώνησε με κινεζική εταιρεία στα 6 εκατομμύρια δολάρια, σε μία ένδειξη για πτωτικές πιέσεις στις τιμές των παλιών πλοίων ξηρού φορτίου. Σημειώνεται ότι το πλοίο πρόκειται να περάσει από ειδική επιθεώρηση το 2022.
Η Seastar αγόρασε το πλοίο τον Μάρτιο του 2006 από την Orient Marine (υπό την ονομασία FD Laura D’ Amato), ωστόσο δύο χρόνια αργότερα ήρθε η μεγάλη κρίση στην αγορά που προκάλεσε τεράστιες πτώσεις στις τιμές.
Η Seastar διαθέτει στόλο αποτελούμενο από 14 πλοία ξηρού φορτίου, από handysize έως panamax. Η πιο πρόσφατη κίνησή της στην αγορά των μεταχειρισμένων πλοίων ήταν τον Μάρτιο του 2018, με την απόκτηση του πλοίου Nandini (χωρητικότητας 56.000 dwt, κατασκευής 2007) από την ινδική Global United Shipping έναντι 12,3 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο μετονομάστηκε σε Orion και σήμερα αξίζει περίπου 10,5 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το TradeWinds.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία κινείται σταθερά προς την ανανέωση του στόλου της, και τον Νοέμβριο του 2017 είχε πουλήσει ένα παρόμοιο πλοίο με το Hector, το Ermis (χωρητικότητας 52.800 dwt, κατασκευής 2004) στην κινεζική Ηainan Huarong Shipping έναντι 10,6 εκατ. δολαρίων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Buy, hold or sell: Άμεση ανάλυση για ΕΤΕ, ΛΑΜΔΑ, ΠΕΙΡ, ΠΡΟΦ
- 24ωρη απεργία σε όλα τα ΜΜΕ σήμερα Τρίτη
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις