Σε μπαράζ πωλήσεων τάνκερ έχουν προχωρήσει το τελευταίο διάστημα ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές, ενώ μεγάλη κινητικότητα παρατηρείται στις κατηγορίες aframax και LR2.

Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η ισχυρή δυναμική στον τομέα των δεξαμενόπλοιων συνεχίστηκε και την περασμένη εβδομάδα, δεδομένων των πολυάριθμων συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν.

1

Η καλή πορεία της συγκεκριμένης αγοράς, σε συνδυασμό με την γενικότερη ανοδική τάση που παρατηρείται στα ναύλα, εξηγεί σε μεγάλο βαθμό τα υψηλά επίπεδα των τιμών των τάνκερ, αναφέρουν οι αναλυτές.

H ναυτιλιακή εταιρία Pleiades Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Περατικού, πούλησε, σύμφωνα με την Intermodal το χωρητικότητας 114,516 dwt aframax Sperchios, κατασκευής 2018.

Το τάνκερ, που είναι εξοπλισμένο με scrubber, κατέληξε σε αγοραστές από την Μέση Ανατολή, στην τιμή των 68,5 εκατ. δολαρίων.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα η ναυτιλιακή πρόσθεσε στον στόλο της δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια, τα Ardas I  και Arachthos I, χωρητικότητας 115,000 dwt.

Σύμφωνα με την ίδια ναυλομεσιτική, η ναυτιλιακή NGM Energy, συμφερόντων της οικογένειας Μουνδρέα πούλησε το χωρητικότητας 113,000 dwt τάνκερ Ace, κατασκευής 2008, σε τιμή άνω των 30 εκατ. δολαρίων.

H ναυτιλιακή Sea World Management & Trading, συμφερόντων του εφοπλιστή Βασίλη Λαλιώτη προχώρησε, σύμφωνα με την Allied Shipbroking στην πώληση του χωρητικότητας 106,085 dwt Sea Hazel, κατασκευής 2004.

Κατά άλλες πληροφορίες, το κόστος της συναλλαγής ανήλθε σε περίπου 30 εκατ. δολάρια.

H Hellenic Tankers του εφοπλιστή Ανδρέα Χατζηγιάννη, πούλησε το πλοίο Aframax Riviera, χωρητικότητας 107,113 dwt και κατασκευής 2005.

Σύμφωνα με την Advanced Shipping & Trading οι αγοραστές του πλοίου είναι από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το τίμημα ανήλθε στα 35 εκατ. δολάρια.

Πρόσφατα, η Hellenic Tankers πούλησε και το τάνκερ VLCC Princess Mary, χωρητικότητας 306,000 dwt, κατασκευής του 2004, στην τιμή των 51 εκατ. δολαρίων, όπως αναφέρουν ναυλομεσιτικές πηγές.

H νεοεισηγμένη ναυτιλιακή Toro Corp του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη πούλησε από τις αρχές του μήνα τρία τάνκερ LR2 του στόλου της αποκομίζοντας σημαντικά κέρδη.

Η πρώτη συμφωνία αφορούσε την πώληση του χωρητικότητας 106,162 dwt aframax τάνκερ Wonder Avior (κατασκευής 2004) στην τιμή των 30,1 εκατ. δολαρίων, η οποία έφερε στο ταμείο της εταιρείας κέρδη περίπου 19,6 εκατ. δολαρίων, εξαιρουμένων τυχόν δαπανών που σχετίζονται με τη συναλλαγή.

Ακολούθησε η πώληση των χωρητικότητας 115,341 dwt Wonder Bellatrix (κατασκευής 2006) και Wonder Polaris (κατασκευής 2005) στην συνολική τιμή των 71,5 εκατ. δολαρίων. Τα καθαρά κέρδη που εξασφάλισε από τις συναλλαγές ανήλθαν σε 42,9 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η Torο πούλησε και το Wonder Musica χωρητικότητας 106,300 dwt που κατασκευάστηκε το 2004.

Το τίμημα της συναλλαγής ανήλθε σε 30 εκατ. δολάρια, αλλά η πώληση δεν έχει επιβεβαιωθεί από την εταιρεία.

Tον Μάρτιο και η Chartworld Shipping του εφοπλιστή Λου Κολλάκη επωφελήθηκε από την εκτίναξη των τιμών των μεταχειρισμένων τάνκερ.

Με βάση τα στοιχεία της Seasure, πούλησε το LR2 Star Prosperity, χωρητικότητας 115,098 dwt που ναυπηγήθηκε το 2009, στην τιμή των 41 εκατ. δολαρίων.

Διαβάστε ακόμη:

Μειώθηκε κατά 41 ποντοπόρα πλοία η ελληνική σημαία μέσα σε ένα χρόνο!

StealthGas (Χάρης Βαφειάς): Κέρδη 31,7 εκατ. δολάρια το α’ τρίμηνο – Κέρδη από πωλήσεις πλοίων

Γ. Χατζηπατέρας: Ετήσια κέρδη ρεκόρ για την Dorian LPG – Πλήρωσε μερίσματα 225 εκατ. δολ.