ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα δίνει όλα ο ΚΜ για Μπελέρη, γιατί τρέχουν Intracom-ΙΝΛΟΤ, τα μυστήρια της Alpha, το ναυάγιο του Σκλήκα και των ΕΛΤΑ για την επιστολική ψήφο, η ενόχληση Πατέρα, το μπάχαλο με το εφοπλιστικό party και η Bentley της Λάτση
Οι Έλληνες εφοπλιστές επιστρέφουν στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων και ισορροπούν τις πωλήσεις που τους προηγούμενους μήνες ήταν περισσότερες.
Στο δωδεκάμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking, οι Έλληνες εφοπλιστές, αγόρασαν συνολικά 270 πλοία, αλλά το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι στράφηκαν σε αγορές φορτηγών πλοίων.
Αναλυτικότερα, αγόρασαν 185 φορτηγά πλοία, 56 δεξαμενόπλοια, 6 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 3 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Στις αγορές πλοίων ακολουθούν οι Κινέζοι με 186 πλοία, τρίτοι ακολουθούν οι Τούρκοι με 80 πλοία, οι εφοπλιστές από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με 61 πλοία και στην πέμπτη θέση οι Αμερικανοί με 34 πλοία.
Συνολικά άλλαξαν χέρια 1.805 πλοία, από τα οποία τα 762 ήταν φορτηγά πλοία, τα 634 ήταν δεξαμενόπλοια, τα 183 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 61 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Επίσης, οι Έλληνες εφοπλιστές πούλησαν 268 πλοία, από τα οποία τα 154 πλοία ήταν φορτηγά, τα 92 δεξαμενόπλοια, τα 8 πλοία μεταφοράς κοντέινερ και 13 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Οι Ιάπωνες ακολουθούν στις πωλήσεις με 167 πλοία, οι Κινέζοι με 152 πλοία, οι Νορβηγοί με 95 πλοία και οι Γερμανοί με 88 πλοία.
Τέλος, οι Έλληνες εφοπλιστές οδήγησαν στα Διαλυτήρια 15 πλοία.
Οι Κινέζοι διέλυσαν 43 πλοία, οι Ελβετοί 16 πλοία, η Νορβηγία 16 πλοία και από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα 16 πλοία. Συνολικά διαλύθηκαν 456 πλοία.
Στα Διαλυτήρια του Μπαγκλαντές διαλύθηκαν τα περισσότερα πλοία, 146 και ακολουθούν των Ινδιών με 101, της Τουρκίας με 49 πλοία, του Πακιστάν με 17 πλοία και της Νορβηγίας με 10 πλοία.
Διαβάστε επίσης:
Kogo: Αυτό είναι το superyacht που αγόρασε rich & famous Έλληνας εφοπλιστής
H Neptune Lines της Μελίνας Τραυλού θα μεταφέρει ετησίως 20.000 αυτοκίνητα στη Γένοβα
Τρία σημαντικά έργα εγκρίθηκαν για το λιμάνι του Λαυρίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί