ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυξημένη κινητικότητα παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στις αγοραπωλησίες πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, με αρκετούς Έλληνες εφοπλιστές να κλείνουν συμφωνίες.
Η μείωση των τιμών των μεταχειρισμένων bulkers τους τελευταίους δύο μήνες, έχει αρχίσει να αυξάνει την διάθεση των πλοιοκτητών για αγορές, επισημαίνει στο εβδομαδιαίο της report η Xclusiv Shipbrokers.
Η Safe Bulkers του Πόλυ Β. Χατζηϊωάννου, ανακοίνωσε στις 26 Σεπτεμβρίου την πώληση του χωρητικότητας 82,200 dwt Pedhoulas Trader (κατασκευής 2006), στην τιμή των 15,8 εκατ. δολαρίων. Αγοραστής σύμφωνα με την Seasure Shipbroking είναι η επίσης ελληνικών συμφερόντων Minoa Marine.
Η ίδια εταιρεία εμφανίζεται ως αγοράστρια και του 83,000 dwt pamanax Cymona Gemini, κατασκευής 2006, το οποίο πουλήθηκε από την Alassia Newships Management έναντι 15,85 εκατ. δολαρίων. Κατά την ναυλομεσιτική Intermodal, η τιμή πώλησης ξεπέρασε τα 16 εκατ. δολάρια.
Η Minoa Marine με επικεφαλής τον Γιώργο Βασιλάκη ιδρύθηκε το 2015 και σύμφωνα με την ιστοσελίδα της διαχειρίζεται οκτώ φορτηγά πλοία τύπου panamax.
Σύμφωνα με την Intermodal, το χωρητικότητας 82,329 dwt Alexandra (κατασκευής 2006) της Neda Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Λυκιαρδοπούλου πουλήθηκε σε Τούρκους αγοραστές, με το τίμημα να ξεπερνά τα 16 εκατ. δολάρια.
Στην πώληση ενός εκ των παλαιότερων πλοίων της προχώρησε εντός του Σεπτεμβρίου η ναυτιλιακή EuroDry συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του στόλου της.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία έκλεισε συμφωνία για την πώληση του χωρητικότητας 74,020 dwt φορτηγού πλοίου τύπου panamax Pantelis που κατασκευάστηκε το 2000, στην τιμή των 9,7 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η Navios Maritime Partners συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου πούλησε στα μέσα Σεπτεμβρίου το χωρητικότητας 75,200 dwt panamax Navios Camelia, κατασκευής 2009, στην τιμή των 15 εκατ. δολαρίων.
Στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal αναφέρει ότι η εισηγμένη ναυτιλιακή πούλησε πρόσφατα και το χωρητικότητας 55,728 dwt Navios Ulysses, κατασκευής 2007, στην τιμή των 14,5 εκατ. δολαρίων.
Κατά την Seasure, σε ελληνικούς στόλους κατέληξαν επίσης τα panamax Ocean Thyme (χωρητικότητας 82,300 dwt, κατασκευής 2014) και Nord Corona (χωρητικότητας 81,600 dwt, κατασκευής 2019) έναντι 20,5 εκατ. δολαρίων και 29 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα.
Επίσης, ελληνική ναυτιλιακή εμφανίζεται ως αγοραστής του ultramax Nord Barents (χωρητικότητας 62,600 dwt, κατασκευής 2019), το οποίο άλλαξε χέρια στην τιμή των 33,3 εκατ. δολαρίων.
Διαβάστε ακόμη:
Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν και πούλησαν 379 πλοία συνολικής αξίας 8,2 δισ. δολαρίων – Αυξήθηκε κατά 23 πλοία ο ελληνόκτητος στόλος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike