Αυτή την ώρα εκδικάζονται τα ασφαλιστικά μέτρα που έχει καταθέσει η διοίκηση του δεύτερου και τρίτου προβλήτα φόρτωσης και εκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα του Πειραιά.

Οι εργαζόμενοι προγραμμάτισαν πορεία και συγκέντρωση έξω από τα Δικαστήρια. Η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων στις Προβλήτες του Πειραιά με ανακοίνωση της τονίζει αναλυτικά τα εξής:

«Την ίδια στιγμή που «συνοδεύουμε» το συνάδελφο, φίλο, αδελφό Δημήτρη Δαγκλή, την ίδια ώρα επέλεξε θρασύτα, προκλητικά η εργοδοσία “COSCO” –DPORT να δείξει για ακόμη μια φορά το αδίστακτο πρόσωπο της και να σύρει τους εργαζομένους του λιμανιού σε νέα ασφαλιστικά μέτρα για να βγει πάλι παράνομος ο αγώνας που δίνουμε παλικαρίσια για 6η ημέρα ώστε να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα μας.

Το εργοδοτικό έγκλημα δεν θα μείνει ατιμώρητο.

Φθάνει ΠΙΑ! Ο τραγικός θάνατος σήμερα του εργάτη, φίλου, οικογενειάρχη, του δικού μας Δημήτρη θα είναι ο τελευταίος. Δεν είμαστε απλά νούμερα, αναλώσιμα στην υπηρεσία της COSCO.

Αντί να συνεχίζει η “COSCO” προκλητικά να αδιαφορεί κατάφωρα τα δίκαια αιτήματα μας ώστε να μη θρηνήσουμε άλλο νεκρό, καλά θα κάνει να ικανοποιήσει:

Τώρα να υλοποιηθούν τα αιτήματα μας

  • 6άρες πόστες (εργατικές ομάδες) αντί για 4 που σήμερα επιβάλει η εργοδοσία. Αν υπήρχε κι άλλος συνάδελφος δίπλα στο Δημήτρη, σήμερα θα μπορούσε να είναι μαζί μας
  • Κατάργηση των κόντρα βαρδιών, πρόγραμμα εργασίας για όλους τους εργαζομένους. Να μη κοιμόμαστε με το κινητό ως σκουλαρίκι.
  • Μετατροπή όλων των Συμβάσεων σε πλήρους απασχόλησης και υπογραφή ΣΣΕ. Να μη κυνηγάμε το μεροκάματο από δω και από εκεί για τα βγάλουμε πέρα, σκοτωμένοι από το άγχος, τη πίεση να ζήσουν οι οικογένειες μας. Με 6 ή 16 μεροκάματα πως μπορεί να ζήσουν τα παιδιά μας?
  • Επιτροπές Υγιεινής και Ασφάλειας από τους εργαζομένους.
    Κλιμακώνουμε με συγκέντρωση σήμερα Σάββατο στις 13.οο έξω από τα δικαστήρια που εκδικάζονται τα ασφαλιστικά μέτρα ενάντια μας.

Όλοι στη μοτοπορεία από το λιμάνι μέχρι τα δικαστήρια.

Το δίκιο είναι με το μέρος μας».

Διαβάστε επίσης:

Πρωταθλητές οι Έλληνες εφοπλιστές στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων – Επενδύσεις 5,5 δισ. δολαρίων

Θάνος Σοφιός (Novisea): Πτώση 50% στα ναύλα των capesize από τα υψηλά τους – Είμαστε κοντά στα χαμηλά;