ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Επιτροπή Ναυσιπλοΐας του Ρήνου (Ccnr) ενέκρινε για πρώτη φορά έργο για τον τηλεχειρισμό ενός γερμανικού πλοίου που λειτουργεί στην εσωτερική ναυσιπλοΐα.
Το πιλοτικό έργο Antwerp Seafar παρουσιάστηκε στη «Μικρή Ναυτιλιακή Επιτροπή» από βελγική αντιπροσωπεία και το σχετικό αίτημα έγινε δεκτό.
Τα πλοία που συμμετέχουν στο πιλοτικό έργο ανήκουν στη ναυτιλιακή εταιρεία Haren Deymann. Η δοκιμή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί στο τμήμα του Ρήνου μεταξύ Βόννης και Gorinchem.
Σύμφωνα με την υπογεγραμμένη συμφωνία, το πλοίο μπορεί να ελέγχεται εξ αποστάσεως «μόνο σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές από χειριστή που βρίσκεται σε κέντρο τηλεχειρισμού».
Ωστόσο, ένας αξιωματικός και πλήρωμα πρέπει να είναι πάντα πάνω στο πλοίο για να μπορούν να επέμβουν ανά πάσα στιγμή. Το πλήρωμα θα μειωθεί σε μεταγενέστερα στάδια του πειράματος.
Αυτό είναι μια απόλυτη καινοτομία στον Ρήνο. Ένα δεύτερο απομακρυσμένο κέντρο βρίσκεται υπό κατασκευή στο Duisburg, το οποίο στο μέλλον θα διαχειρίζεται επίσης η Seafar.
Διαβάστε επίσης:
Μαρίνα Χατζημανώλη: Η Ελλάδα είναι η μητέρα πατρίδα για την Κύπρο και στην ναυτιλία
Συνάντηση Στυλιανίδη με Ντόζα (ΒΕΠ) για θέματα ναυτιλιακής εκπαίδευσης και ναυπηγοεπισκευής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
