ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Θα απαιτήσουμε αποζημιώσεις από την πλοιοκτήτρια εταιρεία για όλες τις συνέπειες από την ακινητοποίηση του πλοίου, για την χρήση όλων των ρυμουλκών, θα απαιτήσουμε το πλήρες κόστος», τόνισε ο βοηθός του Αιγύπτιου προέδρου σε θέματα ανάπτυξης λιμένων και της Διώρυγας του Σουέζ.
Παράλληλα επέρριψε την ευθύνη του περιστατικού στον καπετάνιο του πλοίου.
«Αυτό που συνέβη ήταν ευθύνη του καπετάνιου, το κανάλι μας είναι ασφαλές», σημείωσε.
Η προσάραξη του Ever Given από την περασμένη Τρίτη μέχρι νωρίτερα σήμερα, όταν και ολοκληρώθηκε η επιχείρηση αποκόλλησής του επιτρέποντας ξανά τη διέλευση της Διώρυγας, προκάλεσε τεράστια προβλήματα και ένα μποτιλιάρισμα τουλάχιστον 400 πλοίων, τα οποία περίμεναν σήμερα να μπορέσουν να διασχίσουν αυτή την σημαντική οδό για το θαλάσσιο εμπόριο που συνδέει την Ερυθρά Θάλασσα με τη Μεσόγειο.
Ο Αιγύπτιος ναύαρχος τόνισε πως η Αίγυπτος δεν πρόκειται να κάνει κατασκευαστικές αλλαγές στην Διώρυγα.
«…το κανάλι είναι απολύτως ασφαλές, όλα τα πλοία το διασχίζουν χωρίς προβλήματα, αν κάτι συμβεί, είναι πολύ σπάνιο», συμπλήρωσε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!