ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι έλεγε ο Μπόμπολας για τον Βαρδή, το ράλι σε Alpha και ΠΛΑΘ, γιατί ο Ιβάν βιάζεται να πουλήσει στον Ρέστη, ο άγνωστος εφοπλιστής Ψαρογιώργος και ο Νίκος Πατέρας και ποιοι πλήρωσαν 2.500 για ένα gala στη Νέα Υόρκη
Στις συναντήσεις αυτές συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν τους λιμένες, προκειμένου για την εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων εκατομμυρίων επιβατών – τουριστών που επισκέπτονται τα ενδιαφέροντα, στην ευρύτερη περιοχή των λιμένων, μέρη.
Παρατίθενται τα θέματα που συζητήθηκαν στις συναντήσεις:
1. Σχεδιασμοί έργων και ρυθμίσεων και η αποτύπωσή των στα masters plans, προκειμένου για την εκτέλεσή των, σε όλο το φάσμα που αφορά την κρουαζιέρα στους προορισμούς αυτούς. Για ορισμένους λιμένες υπεδείχθησαν σύγχρονοι, εύκολοι και οικονομικότεροι τρόποι κατασκευής κρηπιδωμάτων, όπως τα finger piers.
2. Σχεδιασμός και κατασκευή σταθμών επιβατών (passenger terminals), σύμφωνα με τις ανάγκες του μέλλοντος, από πλευράς αριθμού επιβατών και ιδιαίτερα αυτών που προέρχονται από χώρες Non Schengen, όπου αναμένεται η εφαρμογή από τον Μάιο του 2023 νέων απαιτήσεων στους ελέγχους των αποβιβαζομένων, το γνωστό entry exit system.
3. Βελτιώσεις σε υπάρχουσες υποδομές, όσον αφορά τα κρηπιδώματα παραβολής των κρουαζιεροπλοίων, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις εξελίξεις και προοπτικές από πλευράς μεγέθους διαστάσεων, των τελούντων υπό ναυπήγηση νέων.
4. Εφαρμογή μέτρων, σχετικά με τα προβλεπόμενα από την οικεία Διεθνή Σύμβαση και τον Κώδικα ISPS για το Maritime Security, μέτρα, τόσο στην χερσαία λιμενική ζώνη, όσο και στον θαλάσσιο χώρο, εκεί που παραμένουν τα κρουαζιερόπλοια στα αγκυροβόλια, πραγματοποιώντας αποεπιβίβαση των επιβατών – τουριστών με λέμβους.
5. Μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος, ιδιαίτερα του ατμοσφαιρικού, με τους σχεδιασμούς και την εγκατάσταση στους λιμένες ευκολιών παροχής ρεύματος στα πλοία.
6. Λειτουργία συστήματος ελέγχου αφίξεων – αναχωρήσεων κρουαζιεροπλοίων (berth allocation).
7. Ευκολίες σε ότι αφορά τις πλοηγικές Υπηρεσίες που έχουν σχέση με την κατάλληλη και επαρκή στελέχωση, καθώς και τα αναγκαία υλικά μέσα εκτελέσεως του έργου (πλοηγίδες – εξοπλισμός).
8. Τοποθέτηση ναυδέτων σε προορισμούς κρουαζιέρας, όπου οι λιμενικές εγκαταστάσεις παραβολής πλοίων δεν παρέχουν τις αναγκαίες ευκολίες και αναγκάζονται να παραμείνουν στους όρμους.
9. Λειτουργία λεωφορείων (shuttle buses) σε μεγάλους λιμένες, προκειμένου για τη μεταφορά επιβατών από τα σημεία αποβίβασης στα passenger terminals, όταν αυτά είναι σε μακρινές αποστάσεις.
10. Ανάπτυξη υποδομών σε μικρά νησιά, με ελεγχόμενο τρόπο, για τα οποία υπάρχουν τάσεις για να καταστούν νέοι προορισμοί, ένεκα του ήσυχου περιβάλλοντος, των φυσικών τοπίων και άλλων πλεονεκτημάτων που συμβαίνει να υπάρχουν σε αυτά τα μέρη.
11. Επέκταση της τουριστικής περιόδου, με στόχο το full year operation, ιδιαίτερα σε προορισμούς της Περιφέρειας αυτής, όπου συνδράμει και το στοιχείο των ηπιότερων καιρικών συνθηκών.
12. Διατήρηση της λιμενικής ζώνης κάθε λιμένος ελεύθερης από εμπόδια, ώστε να υπάρχει άνετη και ασφαλής κίνηση επιβατών και οχημάτων. 13.Καθορισμός αγκυροβολίων και αποτύπωσή των στους ναυτικούς χάρτες, για να μην υπάρχει άναρχη κατάσταση στις θέσεις παραμονής των πλοίων, όπου συμβαίνει οι λιμενικές εγκαταστάσεις να μην είναι επαρκείς για την εξυπηρέτηση των πλοίων.
14. Καλύτερη εξυπηρέτηση του χώρου αποεπιβίβασης των επιβατών από τα κρουαζιερόπλοια με ενισχυμένη παρουσία προσωπικού για το security και πάντα με τη συνεργασία των Λιμενικών Αρχών.
15. Αναγνώριση του έργου των Λεμβούχων εκεί που υπάρχει δομή διαχείρισης από Οργανωμένα Σωματεία, εξασφαλίζοντας απολύτως κατάλληλη και ασφαλή λειτουργία του μηχανισμού, για την εκτέλεση του πολύ σοβαρού έργου της αποεπιβίβασης των επιβατών από τα αγκυροβόλια, όπως συμβαίνει με τη Σαντορίνη, την Μύκονο και την Πάτμο.
16. Για λιμένες με μεγάλη ιδιαιτερότητα, όπως στην περίπτωση της Σαντορίνης απασχολεί το θέμα κατασκευής δεύτερου σύγχρονου και με μεγάλη μεταφορική ικανότητα τελεφερίκ, καθώς και η συντήρηση των υπαρχόντων ναυδέτων, ικανών να εξυπηρετήσουν κρουαζιερόπλοια μεσαίου και μικρού μεγέθους που τόσο είναι αναγκαίο, δεδομένου ότι, λόγω των μεγάλων βυθισμάτων θαλάσσης στον όρμο, δεν επιτρέπεται η χρήση αγκυρών.
Όλες οι συναντήσεις έγιναν σε πολύ καλό κλίμα. Οι εκπρόσωποι της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων ευχαρίστησαν τους κυρίους Δημάρχους, καθώς και τους άλλους επικεφαλής φορέων – Υπηρεσιών λιμένων, για την προθυμία και το ενδιαφέρον στη συνάντηση και συζήτηση ποικίλων θεμάτων, που έγινε με πρωτοβουλία της ΕΕΚΦΝ. Και οι δύο πλευρές συμφώνησαν όπως, υπάρξει συνέχεια των συναντήσεων, προκειμένου με τον τρόπο αυτό, να μπορούν να ακούγονται οι απόψεις των χρηστών στους σχεδιασμούς των έργων, πριν αρχίσει η εκτέλεση των. Το στοιχείο αυτό δίδει τη δυνατότητα να καταγράφονται οι απόψεις των ανθρώπων που είναι υπεύθυνοι στους χειρισμούς των πλοίων κατά την είσοδο και έξοδο από τους λιμένες, καθώς και την παραμονή των εκεί, λαμβάνοντας πάντα τον παράγοντα ασφάλεια (safety), που σχετίζεται και με τις επικρατούσες σε κάθε περίπτωση καιρικές συνθήκες στους λιμένες και τα αγκυροβόλια.
Διαβάστε επίσης:
Ανδρέας Μιχαλόπουλος (Performance): Μέσα σε έξι μήνες ο στόλος αυξήθηκε από πέντε σε οκτώ πλοία
Μελίνα Τραυλού: Οι 234 ημέρες στην προεδρία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει