Nέες κινήσεις στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων πραγματοποίησε η ναυτιλιακή Ε. Nomikos, με στόχο την ανανέωση του στόλου της.

Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η εταιρεία εξαγόρασε το panamax Xing Ji Hai, χωρητικότητας 77,200 dwt και κατασκευής 2009, στην τιμή των 17,5 εκατ. δολαρίων. Πωλήτρια ήταν η CITIC Financial Leasing, ενώ με βάση τις εκτιμήσεις της VesselsValue, η αξία του πλοίου υπολογίζεται στα 18,9 εκατ. δολάρια.

Στο μεταξύ, στα τέλη Μαρτίου, η E. Nomikos πούλησε, σύμφωνα με την ναυλομεσιτική Carriers, το χωρητικότητας 76,759 dwt φορτηγό πλοίο panamax Nefeli, το οποίο κατασκευάστηκε το 2004, στην τιμή των 11,20 εκατ. δολαρίων.

Η εταιρεία διαθέτει στόλο με πέντε bulkers, κατασκευής 2009 έως 2012.

Ιδρύθηκε από τον Ευάγγελο Νομικό, ο οποίος ξεκίνησε την δραστηριότητα του στον κλάδο της ναυτιλίας το 1920, ακολουθώντας την οικογενειακή παράδοση. Αφού ο πατέρας του, Πέτρος Νομικός, ήταν επικεφαλής της Theran Steamship και είχε δημιουργήσει στόλο με 14 ατμόπλοια.

Μετά το τέλος του Β Παγκοσμίου Πολέμου, ο Ευάγγελος Νομικός ήταν ένας από τους λίγους εφοπλιστές που κατάφεραν να αποκτήσουν πλοία Liberty, τα οποία αγοράστηκαν από την αμερικανική κυβέρνηση με την εγγύηση του ελληνικού κράτους.

Στη συνέχεια κατάφερε να παραγγείλει νεότευκτα πλοία στο Ηνωμένο Βασίλειο και ήταν από τους πρώτους που προέβλεψαν ότι η Ιαπωνία θα γινόταν το κέντρο της ναυπηγικής βιομηχανίας. Μεταξύ του 1953 και του 1964 πραγματοποίησε μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα σε νεότευκτα πλοία, παραλαμβάνοντας μεγάλο αριθμό bulkers και τάνκερ, κατασκευασμένα σε ιαπωνικά ναυπηγεία.

Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1970, ο Ευάγγελος Π. Νομικός είχε παρουσία στον Πειραιά, το Λονδίνο, το Μονακό και τη Νέα Υόρκη.

Εκτός από την εφοπλιστική του δραστηριότητα, ο κ. Νομικός  ίδρυσε το «Ίδρυμα Λούλας & Ευάγγελου Νομικού» πραγματοποιώντας σημαντικές δωρεές, κυρίως στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Σαντορίνη. Μεταξύ άλλων ανέλαβε όλες τις δαπάνες για την δημιουργία του τελεφερίκ του νησιού, ένα από τα πιο αναπτυξιακά έργα του νομού Κυκλάδων.

Η εταιρεία έχει περάσει στα χέρια της τρίτης γενιάς του ιδρυτή της.

Διαβάστε ακόμη:

Επαμεινώντας Λογοθέτης: Δικαστική διαμάχη της Karlog Shipping με την βρετανική Imperial Shipping

Θάνος Σοφιός (Breakwave Advisors): Διόρθωση 40% στα spot ναύλα των capesize

Celestyal Discovery: Ξεκίνησε η ονειρική κρουαζιέρα για Μύκονο, Σαντορίνη, Πάτμο, Κουσάντασι