ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανήλθαν στα 6,5 εκατ. δολάρια, που αντιστοιχούν σε 0,10 δολάρια ανά μετοχή, από 10,04 εκατ. δολάρια και 0,19 δολάρια ανά μετοχή που ήταν στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.
Επίσης, τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 23,6 εκατ. δολάρια.
Τα έξι πλοία LNG του στόλου της εταιρείας λειτουργούν με τις αντίστοιχες μακροπρόθεσμες ναυλώσεις τους με διεθνείς εταιρείες φυσικού αερίου με μέση υπολειπόμενη διάρκεια σύμβασης 6,1 ετών. Από τις 20 Ιουνίου 2023, το εκτιμώμενο συσσωρευμένο υπόλοιπο εσόδων ήταν 960 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία είναι προσηλωμένη στη στρατηγική της για τη αύξηση της αξίας των μετοχών μέσω μείωσης του χρέους και από τον Σεπτέμβριο του 2019 έχει αποπληρώσει χρέος 218,4 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο περιλαμβάνει δύο εθελοντικές προκαταβολές δανείων ύψους 18,7 εκατομμυρίων δολαρίων και 31,3 εκατομμυρίων δολαρίων, που πραγματοποιήθηκαν στις 12 Οκτωβρίου 2022 και στις 27 Μαρτίου 2023, αντίστοιχα, σε συμφωνία με τους δανειστές της πιστωτικής διευκόλυνσης 675 εκατομμυρίων δολαρίων. Το τρέχον ανεξόφλητο χρέος είναι 456,6 εκατομμύρια δολάρια.
Το μέσο ημερήσιο ακαθάριστο μίσθωμα ήταν περίπου 62.130 δολάρια ανά ημέρα και ανά πλοίο κατά την τρίμηνη περίοδο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023, σε σύγκριση με περίπου 63.130 δολάρια ανά ημέρα και ανά πλοίο για την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων ήταν 7,3 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχεί σε ημερήσιο ναύλο ανά σκάφος 13.511 δολάρια, σε σύγκριση με 7,6 εκατομμύρια δολάρια ή ημερήσιο ναύλο ανά πλοίο 13.998 δολάρια που ήταν την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Διαβάστε επίσης:
H Top Ships του Ευάγγελου Πιστιόλη δημιουργεί την spin-off Rubico Inc
Λέων Πατίτσας: Πούλησε πλοίο στα $39,5 εκατ.