Η ναυτιλιακή εταιρεία DryDel Shipping, του Κώστα Δελαπόρτα, παρήγγειλε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Tsuneishi Shipbuilding ένα πλοίο ultramax.

«Αυτή η προσθήκη στον στόλο μας σηματοδοτεί μια άλλη σημαντική επένδυση», δήλωσε η εταιρεία.

1

Η νέα συμφωνία για το πλοίο, όπως έγινε γνωστό, θα είναι συμβατό με το EEDI Phase 3 και θα είναι το τέταρτο της DryDel στο Tsuneishi. Τα τρία πλοία που τα συμβόλαια είχαν υπογραφεί προηγουμένως θα πρέπει να ενταχθούν στον στόλο το 2025 και το 2026.

Η πρώην Meadway Shipping and Trading και νυν DryDel συνήψε το πρώτο της πλοίο με την Shin Kurushima Dockyard τον Απρίλιο. Το ultramax, χωρητικότητας 64.000 dwt θα παραδοθεί το 2026.

Πρόσφατα, ο πλοιοκτήτης συνδέθηκε με διπλή πώληση ultramax σε δύο ξεχωριστές συμφωνίες συνολικής αξίας περίπου 56 εκατομμυρίων δολαρίων.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε ότι η DryDel Shipping έχει κάνει παραγγελία για ένα νεότευκτο οικολογικό πλοίο από το Tsuneishi Shipyard” και προσθέτει:

“Το Ultramax TESS 66, με σχεδιασμό Aeroline, ενσωματώνει την αποκλειστική τεχνολογία της Tsuneishi Shipyard, εξασφαλίζοντας μέγιστη απόδοση και ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Αυτό το πλοίο θα συμμορφώνεται πλήρως με τους κανονισμούς Φάσης 3 της EEDI, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας για βιώσιμες και υπεύθυνες πρακτικές ναυτιλίας. Αναμένουμε παράδοση στον στόλο μας εντός του 2028.

Αυτή η προσθήκη στον στόλο μας σηματοδοτεί άλλη μια σημαντική επένδυση σε ιαπωνικές οντότητες Ultramax N/B. Είναι μοναδικός σχεδιασμός 66k με δοκό 32μ.”.

Διαβάστε επίσης:

Βρετανία: Σχέδιο κατά του «σκιώδους στόλου» που μεταφέρει ρωσικό πετρέλαιο

Ισχυρή στήριξη της νέας γενιάς από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, με 1.500.000 ευρώ

Παναγής Ζησσιμμάτος: Επένδυση 282 εκατ. δολαρίων για τη απόκτηση επτά νεότευκτων πλοίων