ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Επίσης, είναι 37% χαμηλότερος από τον μέσο όρο 10 ετών των 2.688 δολαρίων, υποδηλώνοντας επιστροφή σε πιο κανονικές τιμές, αλλά παραμένει 19% υψηλότερα από τα μέσα ποσοστά του 2019, της προ πανδημίας περιόδου των 1.420 δολαρίων.
Ο μέσος σύνθετος δείκτης από την αρχή του έτους έως σήμερα είναι 1.859 δολάρια ανά κοντέινερ, που είναι 828 δολάρια χαμηλότερος από τον μέσο όρο της δεκαετίας.
Ο σύνθετος δείκτης μειώθηκε κατά 2% και διαμορφώθηκε στα 1.685,32 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο και είναι 78% χαμηλότερος από την ίδια εβδομάδα το 2022.
Οι ναύλοι στη γραμμή Ρότερνταμ – Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 10% ή 465 δολάρια στα 3.969 δολάρια.
Οι τιμές στη γραμμή Σαγκάη – Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 2% και διαμορφώθηκαν στα 2.760 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο.
Οι ναύλοι στις γραμμές Σαγκάη – Γένοβα και Σαγκάη – Ρότερνταμ μειώθηκαν στα 2.169 δολάρια και 1.530 δολάρια ανά κοντέινερ, αντίστοιχα.
Ομοίως, οι τιμές στις γραμμές Σαγκάη – Λος Άντζελες και Λος Άντζελες – Σαγκάη μειώθηκαν στα 1.798 δολάρια και 1.023 δολάρια, αντίστοιχα, και οι ναύλοι στις γραμμές Ρότερνταμ – Σαγκάη μειώθηκαν στα 587 δολάρια.
Ωστόσο, οι ναύλοι στη Νέα Υόρκη – Ρότερνταμ αυξήθηκαν κατά 1% και διαμορφώθηκαν στα 844 δολάρια.
Ο οίκος Drewry αναμένει ότι οι τιμές spot Ανατολής-Δύσης σε διαδρομές εκτός του υπερατλαντικού θα είναι σταθερές τις επόμενες εβδομάδες.
Διαβάστε επίσης
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Κέρδη 22,7 εκατ. δολάρια και αυξημένα έσοδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει