ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο τελευταίος σύνθετος δείκτης Drewry WCI των 1.561,30 δολαρίων ανά εμπορευματοκιβώτιο είναι τώρα 85% κάτω από την κορυφή των 10.377 δολαρίων που επιτεύχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021.
Είναι επίσης κατά 42% χαμηλότερος από τον μέσο όρο 10 ετών των 2.680 δολαρίων, υποδηλώνοντας επιστροφή σε πιο κανονικές τιμές, αλλά παραμένει 10% υψηλότερα από τα μέσα ποσοστά του 2019, της προ πανδημίας περιόδου των 1.420 δολαρίων.
Ο μέσος σύνθετος δείκτης από την αρχή του έτους έως σήμερα είναι 1.763 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο, το οποίο είναι 917 δολάρια χαμηλότερο από τον μέσο όρο 10 ετών.
Ο σύνθετος δείκτης μειώθηκε κατά 7,1% και διαμορφώθηκε στα 1.561,30 δολάρια ανά κοντέινερ και είναι 68,4% χαμηλότερος από την ίδια εβδομάδα του 2022.
Οι ναύλοι στην τακτική γραμμή, Σαγκάη – Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 11% ή 366 δολάρια στα 3.032 δολάρια ανά κοντέινερ.
Ομοίως, οι ναύλοι στις γραμμές Σαγκάη – Ρότερνταμ και Σαγκάη – Γένοβα μειώθηκαν κατά 10% στα 1.299 δολάρια και 1.698 δολάρια ανά κοντέινερ, αντίστοιχα.
Οι ναύλοι στη γραμμή Σαγκάη – Λος Άντζελες μειώθηκαν κατά 4% ή 92 δολάρια σε 2.162 δολάρια ανά κοντέινερ.
Ομοίως, οι ναύλοι στη γραμμή Ρότερνταμ – Σαγκάη μειώθηκαν κατά 3% ή 15 δολάρια σε 485 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο και οι ναύλοι στη γραμμή Νέα Υόρκη – Ρότερνταμ μειώθηκαν κατά 1% ή 5 δολάρια στα 734 δολάρια ανά feu.
Οι ναύλοι στις γραμμές Λος Άντζελες – Σαγκάη και Ρότερνταμ – Νέα Υόρκη παρέμειναν σταθερές στα επίπεδα της προηγούμενης εβδομάδας.
Ο οίκος Drewry αναμένει ότι η τάση των ναύλων spot Ανατολής-Δύσης θα παραμείνει κοντά στα τρέχοντα επίπεδα, συνολικά, τις επόμενες εβδομάδες.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βλάβη υπέστη το ΣΑΟΝΗΣΟΣ
- Στο κόκκινο οι αγορές εξαιτίας της κλιμάκωσης στον πόλεμο Ουκρανίας-Ρωσίας
- Ο Κανονισμός ΕΕ 2017/352 και η μεταμόρφωση των ευρωπαϊκών λιμένων: Διαφάνεια, ανταγωνιστικότητα και ασφάλεια στη σύγχρονη ναυτιλία
- Ουκρανία: Πραγματοποίησε το πρώτο χτύπημα με πύραυλο ATACMS σε ρωσικό έδαφος