ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Παγκόσμιος Δείκτης Εμπορευματοκιβωτίων Drewry μειώθηκε κατά 5% και διαμορφώθηκε στα 5.661,69 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο αυτή την εβδομάδα.
Ο σύνθετος δείκτης μειώθηκε κατά 5% αυτή την εβδομάδα και είναι η 27η συνεχόμενη εβδομαδιαία μείωση. Συνολικά έχει υποχωρήσει κατά 43% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα πέρυσι.
Ο τελευταίος σύνθετος δείκτης Drewry WCI ήταν 5.662 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο και τώρα είναι 45% κάτω από την κορυφή των 10.377 δολαρίων που επιτεύχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021, αλλά παραμένει 55% υψηλότερος από τον μέσο όρο 5 ετών των 3.664 δολαρίων.
Ο μέσος σύνθετος δείκτης, από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα είναι 7.928 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο, που είναι 4.265 δολάρια υψηλότερος από τον μέσο όρο της πενταετίας που ήταν 3.664 δολάρια.
Οι ναύλοι στη τακτική γραμμή Σαγκάη – Λος Άντζελες μειώθηκαν κατά 9% ή 565 δολάρια και διαμορφώθηκαν στα 5.562 δολάρια.
Οι ναύλοι σποτ στις γραμμές Σαγκάη – Ρότερνταμ και Σαγκάη – Γένοβα μειώθηκαν κατά 5% στη κάθε μία και διαμορφώθηκαν στα 7.583 δολάρια και 7.971 δολάρια ανά κοντέινερ, αντίστοιχα.
Οι ναύλοι στη γραμμή Σαγκάη – Νέα Υόρκη μειώθηκαν 3% ή 265 δολάρια και διαμορφώθηκαν στα 9.304 δολάρια ανά κοντέινερ.
Ομοίως, οι ναύλοι στη γραμμή Ρότερνταμ – Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 1% και διαμορφώθηκαν στα 6.839 δολάρια.
Ωστόσο, οι ναύλοι στη γραμμή Λος Άντζελες – Σαγκάη κέρδισαν 1% και έφτασαν στα 1.262 δολάρια. Οι ναύλοι στις γραμμές Ρότερνταμ – Σαγκάη και Νέα Υόρκη – Ρότερνταμ κυμάνθηκαν γύρω από το επίπεδο της προηγούμενης εβδομάδας. Ο Drewry αναμένει ότι ο δείκτης θα μειωθεί περισσότερο τις επόμενες εβδομάδες.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Προκοπίου: Συμφωνία sale and leaseback για τρία νεότευκτα LNG carriers του εφοπλιστή
Ελληνική σημαία ύψωσε το νεότευκτο «Αλθαία» του ομίλου Χανδρή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike