ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο σύνθετος Παγκόσμιος Δείκτης Εμπορευματοκιβωτίων του οίκου Drewry μειώθηκε κατά 9% και διαμορφώθηκε στα 2.773,49 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο την περασμένη εβδομάδα.
Η μείωση συνεχίζεται για 37η συνεχόμενη εβδομάδα και έχει υποχωρήσει κατά 70% σε σύγκριση με την αντίστοιχη εβδομάδα πέρυσι.
Ο τελευταίος σύνθετος δείκτης Drewry WCI των 2.773 δολαρίων ανά εμπορευματοκιβώτιο είναι τώρα 73% κάτω από την κορυφή των 10.377 δολαρίων που επιτεύχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021.
Ωστόσο, είναι 26% χαμηλότερος από τον μέσο όρο 5 ετών που ήταν 3.759 δολάρια, υποδηλώνοντας επιστροφή σε πιο κανονικές τιμές, αλλά παραμένει 115% υψηλότερα από τα μέσα ποσοστά του 2019 που ήταν στα 1.420 δολάρια.
Ο μέσος σύνθετος δείκτης από την αρχή του έτους έως σήμερα είναι 7.018 δολάρια ανά κοντέινερ, που είναι 3.259 δολάρια υψηλότερος από τον μέσο όρο της πενταετίας.
Ο σύνθετος δείκτης μειώθηκε κατά 9% και διαμορφώθηκε στα 2.773,49 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο και είναι 70% χαμηλότερος από την ίδια εβδομάδα το 2021.
Οι ναύλοι στις τακτικές γραμμές Σαγκάη – Ρότερνταμ και Σαγκάη – Γένοβα μειώθηκαν κατά 15% και διαμορφώθηκαν στα 3.126 δολάρια και 3.494 δολάρια αντίστοιχα.
Οι τιμές spot στη γραμμή Σαγκάη – Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 6% ή 343 δολάρια και διαμορφώθηκαν στα 5.351 δολάρια.
Ομοίως, οι ναύλοι στη γραμμή Σαγκάη – Λος Άντζελες μειώθηκαν 4% και διαμορφώθηκαν στα 2.262 δολάρια.
Επίσης, οι ναύλοι στις τακτικές γραμμές, Ρότερνταμ – Νέα Υόρκη και Ρότερνταμ – Σαγκάη μειώθηκαν κατά 1% σε κάθε μία και διαμορφώθηκαν στα 7.336 δολάρια και 867 δολάρια, αντίστοιχα.
Ωστόσο, οι ναύλοι στη γραμμή Λος Άντζελες – Σαγκάη κέρδισαν 2% και διαμορφώθηκαν στα 1.186 δολάρια ανά κοντέινερ.
Τέλος, οι ναύλοι στη τακτική γραμμή Νέα Υόρκη – Ρότερνταμ κυμάνθηκαν γύρω από το επίπεδο της προηγούμενης εβδομάδας.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike