Ο σύνθετος δείκτης μειώθηκε κατά 5,1% και διαμορφώθηκε στα 1.404,38 δολάρια την περασμένη εβδομάδα και έχει υποχωρήσει κατά 65% σε σύγκριση με την ίδια εβδομάδα πέρυσι.

Ο πιο πρόσφατος σύνθετος δείκτης Drewry WCI των 1.404,38 δολαρίων ανά εμπορευματοκιβώτιο, είναι τώρα 1% χαμηλότερος από τις μέσες τιμές του 2019, της προ της πανδημίας περιόδου των 1.420 δολαρίων.

1

Ο μέσος σύνθετος δείκτης από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα είναι 1.747 δολάρια ανά κοντέινερ, που είναι 932 δολάρια χαμηλότερο από τις μέσες τιμές 10 ετών των 2.678 δολαρίων.

Ο σύνθετος δείκτης μειώθηκε κατά 5,1% στα 1.404,38 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο και είναι 65% χαμηλότερος από την ίδια εβδομάδα το 2022.

Οι ναύλοι από τη Σαγκάη προς το Ρότερνταμ μειώθηκαν κατά 10% ή 120 δολάρια για δύο συνεχόμενες εβδομάδες και έφτασαν τα 1.052 δολάρια, που είναι χαμηλότερα από τον Ιούνιο.

Ομοίως, οι ναύλοι από τη Σαγκάη προς τη Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 7% ή 216 δολάρια και διαμορφώθηκαν στα 2.684 δολάρια.

Οι ναύλοι από τη Σαγκάη προς το Λος Άντζελες μειώθηκαν επίσης κατά 4% ή 88 δολάρια για να φτάσουν τα 2.016 δολάρια ανά κοντέινερ.

Αντίστοιχα, οι ναύλοι από τη Σαγκάη στη Γένοβα ακολούθησαν το ίδιο ρυθμό με μείωση 3% ή 43 δολάρια έως 1.488 δολάρια, ανά εμπορευματοκιβώτιο.

Αντίθετα, οι ναύλοι των υπερατλαντικών γραμμών έχουν ανοδική τάση, όπως της γραμμής, Ρότερνταμ προς Νέα Υόρκη να αυξάνονται κατά 2% και από Νέα Υόρκη προς Ρότερνταμ να αυξάνονται κατά 1% και να διαμορφώνονται στα 1.564 δολάρια και 757 δολάρια ανά feu αντίστοιχα.

Επιπλέον, οι ναύλοι από Ρότερνταμ προς Σαγκάη και Λος Άντζελες προς Σαγκάη παρέμειναν οι ίδιες στα επίπεδα της προηγούμενης εβδομάδας.

Ο οίκος Drewry αναμένει ότι η τάση των ναύλων spot Ανατολής-Δύσης θα παραμείνει κοντά στα τρέχοντα επίπεδα, συνολικά, την ερχόμενη εβδομάδα, λόγω των αργιών της Κινεζικής Χρυσής Εβδομάδας.

Διαβάστε επίσης:

Γιώργος Οικονόμου: Σφίγγει τον κλοιό γύρω από την οικογένεια Παληού

International Propeller Club: Πρώτος αντιπρόεδρος ο Κωστής Φραγκούλης

Βασίλης Καρακουλάκης (Clarksons): Σημαντικές ευκαιρίες για τους Έλληνες πλοιοκτήτες μέσω των ναυτιλιακών παραγώγων