ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κέρδη 1 δισ. δολάρια στο 9μηνο για 8 εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες – Κωνσταντακόπουλος και Φράγκου «σέρνουν τον χορό»
Η ναυτιλιακή εταιρεία Dorian LPG Ltd. του Τζον Χατζηπατέρα, γνωστοποίησε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024. Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 80,7 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το ισοδύναμο ναύλωσης ανά διαθέσιμη ημέρα για τον στόλο ήταν 36.071 δολάρια.
Το καθαρό εισόδημα ανήλθε σε 21,4 εκατομμύρια δολάρια ή 0,50 δολάρια, ανά μετοχή και το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα στα 18,5 εκατ. δολάρια ή 0,43 ανά μετοχή.
Το προσαρμοσμένο EBITDA έφτασε τα 45,2 εκατομμύρια δολάρια. Επίσης η εταιρεία ανέφερε ότι πλήρωσε μέρισμα σε μετρητά συνολικού ύψους 42,8 εκατομμυρίων δολαρίων τον Νοέμβριο του 2024.
Ο Ιωάννης Χ. Χατζηπατέρας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα είπε: «Τα τριμηνιαία αποτελέσματα αντανακλούν το περιβάλλον της αγοράς. Με πρόσθετη εξαγωγική ικανότητα που θα τεθεί σε λειτουργία στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος και ένα μέτριο βιβλίο παραγγελιών, έχουμε μια θετική προοπτική της αγοράς. Η πληρωμή μερισμάτων μας που υπερβαίνει τα καθαρά έσοδα του τριμήνου αντανακλά την εποικοδομητική μας άποψη για την αγορά VLGC τους επόμενους μήνες. Όπως πάντα, αναγνωρίζω τους αφοσιωμένους ναυτικούς μας και το προσωπικό μας στην ξηρά, των οποίων η σκληρή δουλειά και η αφοσίωση καθιστούν εφικτά τα αποτελέσματά μας».
Συνοπτικά τα οικονομικά αποτελέσματα:
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 21,4 εκατομμύρια δολάρια, ή 0,50 δολάρια ανά μετοχή, για το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 100 εκατομμύρια δολάρια ή 2,47 δολάρια ανά μετοχή, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ανήλθε σε 18,5 εκατομμύρια δολάρια, ή 0,43 δολάρια ανά μετοχή, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα 106 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 2,62 δολάρια ανά μετοχή, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Η μείωση των 87,5 εκατομμυρίων δολαρίων στα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, αποδίδεται κυρίως σε μείωση 82,4 εκατομμύρια δολάρια στα έσοδα, αυξήσεις 2,2 εκατομμυρίων δολαρίων σε έξοδα ναύλωσης, 2,2 εκατομμύρια δολάρια σε λειτουργικά έξοδα πλοίων, 0,2 εκατομμύρια δολάρια σε έξοδα ταξιδιού και 0,1 εκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες απόσβεσης και απόσβεσης και μειώσεις 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων στο πραγματοποιηθέν κέρδος από παράγωγα και 1,6 εκατομμυρίων δολαρίων σε άλλα κέρδη/(ζημιές), καθαρές, μερικώς αντισταθμισμένες από μειώσεις κατά 1,2 εκατομμύρια δολάρια σε τόκους και χρηματοοικονομικά έξοδα και 0,2 εκατομμύρια δολάρια σε γενικές και διοικητικές δαπάνες και αύξηση 0,9 εκατομμυρίων δολαρίων στα έσοδα από τόκους.
Η τιμή TCE ανά διαθέσιμη ημέρα για τον στόλο μας ήταν 36.071 δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, μια μείωση 49,9% από 71.938 δολάρια για την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων ανά ημερολογιακή ημέρα αυξήθηκαν σε 11.097 δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 σε σύγκριση με 9.936 δολάρια την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα έσοδα, ήταν 80,7 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, με μείωση 82,4 εκατομμύρια δολάρια ή 50,5%, από 163,1 εκατομμύρια δολάρια για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2023, οφείλεται κυρίως λόγω στη μείωση των ναύλων TCE, που μειώθηκαν κατά 35.867 δολάρια ανά διαθέσιμη ημέρα από 71.938 δολάρια για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2023 σε 36.071 δολάρια για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Δεκεμβρίου 2024.
Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων ήταν 21,4 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 ή 11.097 δολάρια ανά σκάφος ανά ημερολογιακή ημέρα, και αυξήθηκε κατά 2,2 εκατομμύρια δολάρια ή 11,7% από 19,2 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Τα γενικά και διοικητικά έξοδα ήταν 7,5 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, μειωμένα κατά 0,2 εκατομμύρια δολάρια ή 2,5%, από 7,7 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Οι τόκοι και τα χρηματοοικονομικά κόστη ανήλθαν σε 8,9 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σημειώνοντας μείωση 1,2 εκατομμύρια δολάρια ή 11,8%, από 10,1 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Η μείωση κατά 1,2 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ήταν κυρίως λόγω της μείωσης 1,2 εκατομμυρίων δολαρίων στους τόκους δανείου του μακροπρόθεσμου χρέους, η οποία οφείλεται στη μείωση του μέσου όρου χρέος, εξαιρουμένων των προμηθειών χρηματοδότησης, από 633,2 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, σε 579,9 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024.
Τα έσοδα από τόκους ανήλθαν σε 3,8 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 2,9 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Η αύξηση των 0,9 εκατομμυρίων δολαρίων οφείλεται κυρίως σε υψηλότερα ταμειακά υπόλοιπα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024 σε σύγκριση με το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Το πραγματοποιηθέν κέρδος από παράγωγα ανήλθε σε 0,8 εκατ. δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2024, σε σύγκριση με 1,9 εκατ. δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023.
Διαβάστε επίσης:
Σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου για σεισμούς σε Σαντορίνη – Αμοργό: Τα προληπτικά μέτρα και τι λένε οι επιτροπές των ειδικών
Αμοργός: Δύο νέοι σεισμοί 4,5 και 4,7 ρίχτερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Υπ. Υγείας: «Τσουνάμι» μεταρρυθμίσεων τον Φεβρουάριο, τι θα δούμε
- Τα top picks των Ελλήνων αναλυτών για το 2025
- Στις 14-15 Φεβρουαρίου ο ανασχηματισμός, το «go ahead» Στουρνάρα σε Μεγάλου, η μυστική συνάντηση στο Λονδίνο, το ράλι των «magnificent 4», μια αποκαλυπτική φωτό του Τσίπρα από το Kitzbühel και οι business του Marino με τους Coustas στην Αθήνα
- Θεσσαλία: «Θρίλερ» για τα έργα 1,35 δισ. – Τι θα κάνουν Δομική Κρήτης, ΕΚΤΕΡ, ΕΡΕΤΒΟ και ΤΕΝΑ