Τα ισχυρά ναύλα έδωσαν ώθηση στα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου 2022 της ναυτιλιακής Dorian LPGσυμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Χατζηπατέρα.

Ειδικότερα, η εταιρεία εμφάνισε στο τρίτο τρίμηνο του έτους που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου καθαρά κέρδη 20,3 εκατ. δολάρια, έναντι 14,1 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη εκτινάχθηκαν στα 17,2 εκατ. δολάρια έναντι 9,9 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Τα έσοδα το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους ανήλθαν στα 76 εκατ. δολάρια, αυξημένα κατά 12,9 εκατ. δολάρια ή ποσοστό 20,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021 που είχαν διαμορφωθεί στα 63,1 εκατ. δολάρια, γεγονός που αποδίδεται κυρίως στην αύξηση της μέσης τιμής του ισοδύναμου χρονοναύλωσης.

To TCE (ισοδύναμο χρονοναύλωσης) του στόλου της Dorian LPG διαμορφώθηκε στο τρίτο τρίμηνο σε 40.632 δολάρια έναντι 30.996 δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2021, αυξημένο κατά 31,1%.

Ο Γιάννης Χατζηπατέρας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σχολίασε: “Τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου ενισχύθηκαν από την ισχυρή αγορά ναύλων και είχαν ως αποτέλεσμα την δημιουργία καλής ρευστότητας. Το πρόσφατο μέρισμα ενός δολαρίου, που ανακοινώθηκε στις 27 Οκτωβρίου 2022, φέρνει τα συνολικά μετρητά που επιστράφηκαν στους μετόχους από την IPO μας μέχρι σήμερα σε σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια”.

“Η τρέχουσα γεωπολιτική και οικονομική αβεβαιότητα απαιτεί σύνεση. Πιστεύω ότι η διατήρηση της εστίασης στην αποστολή μας να παρέχουμε ασφαλείς, αξιόπιστες, καθαρές και χωρίς προβλήματα υπηρεσίες μεταφοράς στους πελάτες μας και η χρηματοοικονομική πειθαρχία, αποτελούν το οπλοστάσιο που μας δίνει τη δυνατότητα να διατηρήσουμε την ευελιξία στις εμπορικές μας αποφάσεις και να παρέχουμε τις καλύτερες αποδόσεις στους μετόχους μας”, συμπλήρωσε.

Ναυλώσεις

Η εταιρεία επέκτεινε τον Οκτώβριο την υφιστάμενη χρονοναύλωση του πλοίου Corsair (χωρητικότητας 84,000 cbm, κατασκευής 2014) -που ξεκίνησε το 2019-  για περίοδο δύο επιπλέον ετών, μέχρι το τέταρτο τρίμηνο του 2024.

Παράλληλα, τον ίδιο μήνα, άσκησε option δύο ετών για την χρονοναύλωση του Future Diamond (χωρητικότητας 80,900 cbm, κατασκευής 2020), μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Η ναυτιλιακή διαθέτει στόλο με 22 μοντέρνα πλοία τύπου VLGC.

Διαβάστε ακόμη:

Moller-Maersk: Μειώνει τις εκτιμήσεις για τη ζήτηση containers λόγω της επιβράδυνσης

Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν και πούλησαν στο 10μηνο 419 πλοία αξίας 9,2 δισ. δολαρίων!