ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
Στην πώληση του παλαιότερου πλοίου του στόλου της προχώρησε η ναυτιλιακή Dorian LPG, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιάννη Χατζηπατέρα.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έκλεισε συμφωνία που αφορά το πλοίο Captain Markos NL, χωρητικότητας 82,000 cbm και κατασκευής 2006, το οποίο θα παραδώσει στον αγοραστή στις 31 Αυγούστου 2021.
Η Dorian θα αποκομίσει από την πώληση έσοδα μεταξύ 42 και 43 εκατ. δολαρίων.
Η εταιρεία διαθέτει στόλο με 22 VLGC (πλοία μεταφοράς υγραερίου) και ο Γ. Χατζηπατέρας είχε πει στους αναλυτές πρόσφατα ότι ενδέχεται να προχωρήσει στην πώληση των περισσοτέρων εκ των παλαιότερων πλοίων της Dorian με στόχο την ανανέωση του στόλου της.
Νωρίτερα φέτος, η ναυτιλιακή, προχώρησε σε συμφωνία με τα ναυπηγεία Kawasaki στην Ιαπωνία, για την κατασκευή ενός LPG carrier χωρητικότητας 84.000 cbm, το οποίο θα παραλάβει τον Μάρτιο 2023.
Μετά την πώληση του Captain Markos NL, τα παλαιότερα πλοία της εταιρεία είναι το χωρητικότητας 82,000-cbm Captain John NP (κατασκευής 2007) και το Captain Nicholas ML -με την ίδια χωρητικότητας- που κατασκευάστηκε το 2008.
Τα υπόλοιπα πλοία του στόλου της είναι κατασκευασμένα μεταξύ του 2014 και του 2016.
Κατά το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου 2021, που είναι το πρώτο του δημοσιονομικού έτους της εταιρείας, η Dorian εμφάνισε καθαρά κέρδη 5,9 εκατ. δολαρίων.
Επίσης, το ΔΣ της Dorian ανακοίνωσε για πρώτη φορά την διανομή μερίσματος, ύψους ενός δολαρίου ανά μετοχή για τους κατόχους κοινών μετοχών. Η πληρωμή του ορίστηκε για τις 8 Σεπτεμβρίου 2021.
Σύμφωνα με τον κ. Χατζηπατέρα, η εταιρεία θα συνεχίσει να εξετάζει διάφορους τρόπους επιστροφής κεφαλαίου στους μετόχους.
Διαβάστε ακόμα:
Γιάννης Κούστας: Nέες συμφωνίες ναύλωσης για 10 πλοία της Danaos
Okeanis Eco Tankers: Ποντάρει στη σημαντική βελτίωση των ναύλων στην αγορά των τάνκερ