ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τον περασμένο Μάιο, η μείωση της θαλάσσιας κυκλοφορίας στη Διώρυγα του Σουέζ που συνεχίζεται από τα τέλη του 2023, δηλαδή από τότε που ξεκίνησαν, συνεχίστηκαν και επιδεινώθηκαν οι επιθέσεις.
Αναλυτικά οι αριθμοί: τον Μάιο του 2024 την Διώρυγα διέσχισαν συνολικά 1.111 πλοία, με μείωση -53,6% σε σχέση με πέρυσι, εκ των οποίων τα ήταν 451 δεξαμενόπλοια (-41,5%) και 660 πλοία άλλων τύπων ( -59,4%).
Η καθαρή χωρητικότητα SCNT των πλοίων που διέσχισαν το κανάλι τον περασμένο Μάιο ανήλθε σε 44,9 εκατομμύρια τόνους (-68,6%) και τα τέλη διέλευσης που πληρώθηκαν από τα πλοία ήταν συνολικά ίσα με 15,9 δισεκατομμύρια αιγυπτιακές λίρες (331 εκατομμύρια δολάρια), μειωμένα δηλαδή κατά -45,6 % σε σύγκριση με τον Μάιο του 2023.
Συνολικά στο πρώτο πεντάμηνο του 2024 η Διώρυγα του Σουέζ κατέγραψε τις διελεύσεις 5.832 πλοίων, με μείωση -47,0% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, εκ των οποίων 2.099 δεξαμενόπλοια (-41,5%) και 3.733 πλοία άλλων τύπων (- 49,6%).
Η συνολική καθαρή χωρητικότητα SCNT των πλοίων που διήλθαν ήταν 239,0 εκατομμύρια τόνοι (-62,8%) και η αξία των δικαιωμάτων διαμετακόμισης ήταν ίση με 70,8 δισεκατομμύρια αιγυπτιακές λίρες (-44,9%).
Διαβάστε επίσης:
Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές χτυπήθηκαν από τους Χούθι
Μειώθηκε κατά 42,9% η διέλευση πλοίων στη Διώρυγα του Σουέζ λόγω των επιθέσεων των Χούθι
BIMCO: Μειώθηκε η διέλευση πλοίων από τη Διώρυγα του Σουέζ λόγω των Χούτι κατά 51%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για την επιλογή του αμφιλεγόμενου Ματ Γκετς ως Υπουργού Δικαιοσύνης
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- Κουτσούμπας για διαγραφή Σαμαρά: Βρισκόμαστε σε φάση «αναπαλαίωσης» του πολιτικού συστήματος
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα