ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Νορβηγική Kongsberg και τα Ναυπηγεία Αλεξανδρείας θα κατασκευάσουν δύο σύγχρονα ρυμουλκά για να διέρχονται απρόσκοπτα 70 πλοία την ημέρα από τη Διώρυγα του Σουέζ
Η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ αναγνωρίζει την ανάγκη για αυξημένη ικανότητα διάσωσης στη Διώρυγα του Σουέζ, από την οποία διέρχονται περίπου 70 πλοία κάθε μέρα και μέσω της οποίας διακινείται περίπου το 12% του παγκόσμιου εμπορίου.
Ένας μεγάλος αριθμός σχεδιαστών, προμηθευτών και ναυπηγείων συμμετείχε σε διεθνή διαγωνισμό για νέα ρυμουλκά που θα διασφαλίσουν την ναυσιπλοΐα στη Διώρυγα του Σουέζ.
Η Kongsberg Maritime ανέφερε ότι έκλεισε μια σύμβαση για το σχεδιασμό και τον εξοπλισμό δύο νέων ρυμουλκών για την εξασφάλιση της κρίσιμης σημασίας για την παγκόσμια ναυτιλία, Διώρυγα του Σουέζ στην Αίγυπτο.
Τα Ναυπηγεία Αλεξάνδρειας, είναι ο κύριος ανάδοχος για την κατασκευή και παράδοση των δύο ρυμουλκών, τα οποία αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2025 και το 2026.
Η Νορβηγική Kongsberg κέρδισε την σύμβαση για την παροχή του σχεδιασμού και του εξοπλισμού για δύο ισχυρά ρυμουλκά διάσωσης που κατασκευάζει η Alexandria Shipyard ως κύριος ανάδοχος, για λογαριασμό της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ.
Τα ρυμουλκά θα βασίζονται στο σχέδιο UT 722 CDT της Kongsberg, με μήκος 71,6 μέτρα και ικανότητα να λειτουργούν ανεξάρτητα για έως και 35 ημέρες.
Η Kongsberg Maritime θα παρέχει την τεχνική υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού του σκάφους, των παραδόσεων κύριου εξοπλισμού, των συστημάτων συντήρησης και της εκπαίδευσης του πληρώματος.
«Αυτά τα νέα ρυμουλκά θα είναι το κλειδί για τη διασφάλιση της μελλοντικής αξιοπιστίας του καναλιού για τους διεθνείς φορτωτές», δήλωσε ο Αντιναύαρχος Hossam El-Din Ezzat Kotb, Πρόεδρος του ναυπηγείου Alexandria.
Τα ναυπηγεία της Αλεξάνδρειας είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή, με τεράστια ικανότητα ναυπήγησης όλων των τύπων σκαφών, συμπεριλαμβανομένων των ρυμουλκών.
Ο Jørn Heltne, ναυτιλιακός αντιπρόεδρος πωλήσεων και συμβάσεων της Kongsberg, σημείωσε ότι η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ αναγνωρίζει την ανάγκη για αυξημένη ικανότητα διάσωσης στη Διώρυγα του Σουέζ, η οποία βλέπει περίπου 70 πλοία να διέρχονται καθημερινά και είναι υπεύθυνη για περίπου το 12% του παγκόσμιου εμπορίου Ενταση ΗΧΟΥ.
«Ο εξοπλισμός και τα συστήματα που παρέχουμε θα διασφαλίσουν ότι αυτά τα ρυμουλκά θα έχουν αξιόπιστο και ακριβή χειρισμό και έλεγχο, καθώς και τα ρυμουλκά που χρειάζονται για να διατηρηθεί η διώρυγα του Σουέζ ανοιχτή», λέει ο Heltne.
Προσθέτει ότι η διαδικασία υποβολής προσφορών της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ για αυτά τα ρυμουλκά έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό και μεγάλος αριθμός σχεδιαστών, προμηθευτών και ναυπηγείων έχουν συμμετάσχει σε αυτόν τον διεθνή διαγωνισμό.
Διαβάστε επίσης:
Drewry: Έλλειμμα 9% στους αξιωματικούς εμπορικού ναυτικού – Πρόβλημα με την στελέχωση των πλοίων
Νέα υπηρεσία με πλοίο κοντέινερ από την ΖΙΜ στη Θεσσαλονίκη
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το 112 για πρώτη φορά μετά το 2014
- Αθηναϊκός και Novibet ενώνουν τις δυνάμεις τους για την αγωνιστική περίοδο 2024-25
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής