ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
“Πιστεύω ότι η γενικότερη εικόνα είναι ότι δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην απανθρακοποίηση αν δεν εγγυηθούμε πρώτα την ασφάλεια”, τόνισε στο συνέδριο της Capital Link, ο Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO και πρόσθεσε:
“Για τα πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην η διαδικασία μπορεί να είναι απλούστερη, χάρη στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά όλοι μας πρέπει να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν με τα διαθέσιμα εργαλεία. Όσον αφορά στα υπάρχοντα σκάφη, συνεχίζουμε να σωρεύουμε γνώση ως προς την αποτελεσματική τους χρήση χωρίς να κάνουμε οιαδήποτε έκπτωση στην ασφάλεια. Η ψηφιοποίηση είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο, μπορεί όμως να μεταμορφωθεί σε δίκοπο μαχαίρι. Οφείλουμε να προετοιμάσουμε τους ναυτικούς μας αναφορικά με τον ρόλο τους στο ψηφιακό μέλλον. Τούτο προϋποθέτει ότι υπάρχει επαρκές προσωπικό στην ξηρά που επεξεργάζεται τα δεδομένα, αλλά και ότι οι ναυτικοί είναι εκπαιδευμένοι και έτοιμοι να υποδεχτούν την πληροφορία διατηρώντας κατά νου την ασφάλεια. Πρέπει να προσεγγίσουμε το θέμα με σοβαρότητα και να συνδυάζουμε το σχεδιασμό και την κατασκευή των σκαφών με τις ασφαλείς επιχειρήσεις.”
Διαβάστε επίσης
ΟΛΠ: Στα €40,4 εκατ. τα καθαρά κέρδη το πρώτο εξάμηνο
Δεσμευτική προσφορά από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την «Λιμνοδεξαμενή Χοχλακίων Λασιθίου» μέσω ΣΔΙΤ
Μουζάκης: Αναστέλλεται η συντηρητική κατάσχεση μισθωμάτων από την Εθνική
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Συναγερμός στη Γαλλία για επίθεση με μαχαίρι στη Μιλούζ – Πληροφορίες για έναν νεκρό και τραυματίες
- Σημαντική χειρονομία: Η επιστροφή στην Ελλάδα ενός κλεμμένου αρχαίου αγγείου
- Metlen: Η εισαγωγή στο LSE, τα μέταλλα και η προσδοκία για €2 δισ. EBITDA οδηγούν σε re-rating τη μετοχή
- Επίσκεψη Όλ. Κεφαλογιάννη στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια στη Νάουσα Ημαθίας
