ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπενθυμίζεται ότι την γραμμή ανέλαβε ύστερα από διαγωνισμό η εταιρεία Scandro Holding Ltd, που προσέφερε 15.594.000 ευρώ.
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου Βασίλης Δημητριάδης, τόνισε ότι η επέκταση του δρομολογίου και προς το Ισραήλ θα προσδώσει περισσότερη ζήτηση και θα καταστήσει βιώσιμη και κερδοφόρα την γραμμή, με δεδομένο το ενδιαφέρον των πολιτών και από την Ελλάδα και από την Κύπρο να επισκεφτούν τα Ιεροσόλυμα . Επιπλέον, η επέκταση της γραμμής θα σημαίνει ταυτόχρονα και δια θαλάσσης σύνδεση της Κύπρου και της Ελλάδας με το Ισραήλ που είναι ακόμα ένα θετικό γεγονός.
Να υπενθυμίσουμε ότι τα πλοία που εκτελούσαν παλαιότερα δρομολόγια στη γραμμή προσέγγισαν και την Χάιφα και την Ρόδο.
Ο Βασίλης Δημητριάδης είπε ακόμη ότι εξετάζεται και η αύξηση των δρομολογίων και η σκέψη είναι στη νέα σεζόν, να ξεκινούν τα δρομολόγια από τέλη Μαΐου και να τελειώνουν στις αρχές Οκτωβρίου. Ο σχεδιασμός πρέπει να περιλαμβάνει και την εξυπηρέτηση των φοιτητών που τελειώνουν ή αρχίζουν τις σπουδές τους και χρειάζεται να μεταφέρουν με χαμηλό κόστος, αρκετά αντικείμενά τους.
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου είπε επίσης ότι η εταιρία θα καταθέσει στο υφυπουργείο εντός των επόμενων ημερών, το πρόγραμμα και τις λεπτομέρειες των δρομολογίων και των υπηρεσιών της γραμμής για την επερχόμενη σεζόν.
Επισημαίνεται ότι στην πρώτη χρονιά δρομολόγησης του πλοίου μεταφέρθηκαν 7.412 επιβάτες και μεταφέρθηκαν περίπου 1.500 οχήματα.
Ο Βασίλης Δημητριάδης, πρόσθεσε: «πρόκειται για αριθμούς που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, το πρόσημο φαίνεται πως είναι θετικό και για τους επιβάτες, αφού μόνο 35 σχόλια – παράπονα έχουν γίνει, τα οποία αφορούν κυρίως στις καθυστερήσεις και τα προβλήματα στην επιβίβαση από το λιμάνι στο πλοίο. Σχόλια και παράπονα τα οποία εξετάζονται και αξιολογούνται σοβαρά από την εταιρεία και το Υφυπουργείο Ναυτιλίας».
Τα παράπονα των επιβατών εστιάζονται κυρίως στις διαδικασίες ελέγχων στο λιμάνι και την ταλαιπωρία που υπέστησαν.
Το υφυπουργείο, όπως διευκρινίστηκε, μαζί με τις συναρμόδιες υπηρεσίες βρίσκονται σε συζητήσεις για επανασχεδιασμού και απλούστευση των διαδικασιών αυτών, με στόχο μεταξύ άλλων να γίνουν υποδομές για ενιαίο σημείο ελέγχου οχημάτων και επιβατών για αποφυγή καθυστερήσεων.
Αναφερόμενος ο Βασίλης Δημητριάδης για την εμπειρία των επιβατών επί του πλοίου, είπε ότι η ανάδοχος εταιρεία από μόνη της αλλά και σε συνεννόηση με το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, εξετάζει διάφορες ιδέες με σκοπό να καταστεί ποιοτικότερο το 30ωρο ταξίδι και οι ιδέες αυτές αφορούν αναβάθμιση εστιατορίων και προσθήκες ψυχαγωγικών επιλογών.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το στοιχείο ότι από τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν ένας αριθμός περίπου 2000 επιβατών από τις 7412, που ταξίδεψαν με πλοίο, το προτίμησαν επειδή δεν μπορούν για διάφορους λόγους να ταξιδέψουν με αεροπλάνο.
«Ελπίζουμε αυτή η υπηρεσία να αγκαλιαστεί περεταίρω και να είναι βιώσιμη και μετά την λήξη της κρατικής επιδότησης» πρόσθεσε ο Βασίλης Δημητριάδης.
Διαβάστε επίσης:
Πέτρος Παππάς (Star Bulk): Παραμένουμε πιστοί στις αξίες μας και στην προστασία του πλανήτη μας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!